tirsdag 30. september 2008

Høstvær.


Usj,i dag var det første jeg så da jeg dro opp rullegardina: REGN! Jeg haaater regn! Håret mitt blir krøllete i regn:/ Og jeg må bruke jakke..Jeg liker hverken krøller eller jakker. Jeg liker ikke og tenke på at høsten virkelig er her. Klart,det er jo koselig med høst på èn måte. Man kan jo krype under et pledd på sofaen,tenne lys og gå i slaskeklær uten og måtte unnskylde seg for det.Men alikevel,det blir fort mørkt,det er kaldt og man kan ikke være like mye ute lenger.. Hva syns dere om høsten?
Siden været er skikkelig dårlig har jeg null fornuftig og ta meg til i dag..Så jeg skal faktisk være flink og rydde og vaske heele rommet nå. Seinere skal jeg bli med Silje Marie inn til Oslo en tur. Mulig vi skal til Charlottenberg sammen med Hans-Marius,Thea & Yassin:) Dager som dette egner seg best til og være litt slask,og det er nettopp det jeg har tenkt til:) Siden jeg skal sove hos kjæresten min som bor på Kjærnsmo i Akershus er det ikke så mye og ta seg til..Det er ganske øde der,og det er langt til butikken;p Men jeg tenkte og be Silje til meg i morgen så hun,jeg og Karen-Marie kan kose oss litt med Singstar og sånn på dagen,også blir det vel kanskje film eller noe seinere.
Hva pleier dere og ta dere til på triste,regnfulle høstdager som dette?:)
Nå er det tilbake til vasking og musikk på full guffe;D
Håper dere får en fin dag alle sammen!
Vi blogges seinere:)

4 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Øsj, i dag har det regnet i hele dag. Jeg liker verken høst eller vinter. Sommeren er best:D
Vi har det samme problemet, håret mitt krøller seg også :/

Trine Elita sa...

Hehe, ja kjenner til den følelsen. Var utrolig flaut :-P

Fredrik sa...

Haha jeg er ikke helt enig i at min har mening xD

Jeg skriver jo bare om hva jeg gjør, har gjort eller skal gjøre.. egentlig bare interessant for meg. :P

Tine Carita sa...

Fin blogg ;-D Hater det dårlig været som er nå, vil ha sommer igjen! :/