mandag 29. september 2008

Oh Happy days!

Som vanlig sitter jeg her på en kjedelig mandags formiddag og blogger om helgen min. Som vanlig har jeg ikke hatt tid og mulighet til og blogge i helgen.Det går mye i det at typen ikke har kabel til kameraet mitt så jeg for overført bilder.Pluss at jeg vil ikke være så teit og sitte og kose meg med bloggen min,som han for øvrig ikke helt skjønner vitsen med;p

På fredag var Hans-Marius og jeg på besøk hos Silje og Henrik:)
Vi koste oss med pizza og film på førsten av kvelden og sånn i halv eleve tiden reiste vi opp til Særp for og ta en tur på Laserworld;D Vi hadde ringt opp tidligere og bestilt banen til kl 23.00,men da vi kom opp mente han fyren på at vi hadde blitt satt opp dagen etter kl 23.00..
Bitch som jeg er begynner jeg og se stygt på de bak disken der og kjefte litt samtidig som Silje og jeg står og utveksler blikk og himler med øynene. Det var faktisk folkene der som hadde gjort en feil! Mannen jeg pratet med i tlf var hyggelig og sa: Da ses vi etterpå da Katrine!
Jeg prøvde og forklare dette for folkene der oppe,men NEI! Null respons og det ender i at vi har valget mellom og bowle eller reise tilbake til Silje. Dra hjem? NEEI! vi endte med bowling!

Vi spilte to serier og jeg og Silje knuste gutta(a) Da vi var på vei til disken for og betale kom en mann bort til oss og spurte om det var vi som egentlig skulle vært på Laserworld. JA! svarer vi litt surt.Nå blei vi jo minnet på dette.IGJEN! Men snill som mannen var fikk vi en serie gratis,så da spilte vi like gjerne en serie til. Endte med at jentene vant over guttene gitt.;D
Etter bowlinga reiste vi tilbake til Silje og satt og loka litt foran tven og snakka før vi stakk i seng.


Lørdagen begynte med at Hans-Marius og jeg reiste til Rimi og kjøpte frokost :-)
Satt i stua alle sammen og koste oss med ferske baguetter og så på tv.
Før Hansa og jeg skulle reise hjemover hjalp jeg Silje med og bestille Click-on hair fra Saras:) hun likte håret mitt så godt så hun ville også ha. Hun greide og overtale Henrik til og kjøpe det til henne i bursdagsgave. Hun blir jo trossalt 20 år om 13 dager nå:D hih
Bestilte brunt hår med lyse striper og fall:) Tror det kommer til og kle deg kjempe godt snuppa!<3
Hansa og jeg måtte reise hjem etter det,for vi måtte fikse litt på huset og sånn..
Vi tenkte jo ikke på at høstferien har begynt,så det tok litt lenger tid hjemover enn vanlig p.g.a en good del trafikk:/ Men vi tok et lite stopp på veien og kjøpte oss en film og se på i bilen og litt brus og sånn,så turen hjem blei ikke såå kjedelig.

Kvelden gikk med til sofasliting. Koste oss med Mousakka,salat og hvitløksbaguetter og slasket oss med Joey,sesong 1 og litt Rock Band;D


Søndag sto vi TIDLIG opp! Var faktisk ute av sengen halv ni. Huff så trøtt jeg var. Alt var et ork.Følte jeg var litt morgengretten etter for lite søvn. Gikk og småhakket på kjæresten og sa så vidt hei til søstra hans. Bare tasset rundt i huset og gjorde null;p
Grunnen til at vi var oppe så tidlig var at vi skulle reise til Askim for og bade:) Er så lenge siden vi har gjort noe sånt nå. Turen til Askim tar liksom 1 time og 15 min ca,og vi ville være fremme før det kom så innmari mye folk.
Da vi kom dit var det faktisk kanskje ikke mer enn 20 stykk eller noe sånt der,og det var utroolig deilig. Null køer og folk som dytter og sparker og sånn. Helt herlig!:)

Koste oss med boblebad ute og sklei litt i den nye sklia og sånn;D

MEN som de fleste vet er jeg utroolig uheldig.Så det endte med at kneet mitt og den ene foten fikk en skikkelig omgang. Greide og snurra rundt inni sklia og slå kneet inn i en skjøt eller noe.Greide ikke strekke ut beinet mitt ordentlig etter det,så det endte opp med at vi reiste hjem igjen etter all sytinga mi;p
Vel hjemme satt jeg og Karen-Marie oss ned for og synge Singstar og spise godteri.Hadde det skikkelig kos vi:) Seinere på kvelden bare turen hjem til min kjære mor igjen.Gikk rett opp på rommet og slang meg i senga og sovnet(a)

Men alt i alt,selvom noen ting gikk litt galt i helgen har jeg kost meg MASSE,og det er jo det viktigste<3


Noen bilder fra helgen:) :



2 kommentarer:

Mammabenti sa...

hehe nej har ikke hm her, har ingenting her :S

bor i en liten dritt by:/
tusen takk for det du:) likte bloggen din å

Line og baby❤ sa...

Hehe, jeg gjorde ikke så mye ut av det, men takk :) Høres ut som om du har hatt en fin helg :D