fredag 7. november 2008

Jeg har blitt utfordet igjen..

Denne gang av Fredrik:-D Tar som vanlig utfordringer på strak arm,og prøver så godt jeg kan. Denne gangen skal jeg skrive 6 rare ting om meg selv.. Jeg er da ganske rar? dette burde gå bra?:p

1. Jeg får ikke sove om kjæresten min ikke ligger ved siden av meg. Det er rett og slett UMULIG! Når jeg reiser hjem til mamma må jeg alltid ha med en tskjorte eller noe hjem,som jeg kan ha i sengen. Nettopp fordi den lukter av han og jeg lurer meg selv til og tro at han er der. Blir like skuffa hver gang jeg våkner og finner ut at han er hjemme i Akershus..

2.Da jeg var yngre ville jeg absolutt bli frisør,men alikevel så søkte jeg på mekken,byggfag og hotel & næring da jeg skulle begynne på vidregående.

3.Jeg HATET trance,dance,techo osv da søtern min bodde hjemme. HUn plaget meg med all slags drit hver eneste dag. Da hun flyttet ut og jeg fikk min egen pc lastet jeg så og si kun ned trance,hardstyle,jumstyle og techno! Siden har jeg elsket dette og det er dette som får meg i skikkelig dansehumør.

4.Jeg hatet og være med på dansekonkurranser fordi jeg mente jeg var skikkelig stygg og at dommerne ikke kom til og sende meg videre pga dette:p

5.Hver gang jeg blir SKIKKELIG forbanna lar jeg det gå utover en av di tingene jeg elsker mest. Sist var det mobil telefonen min:p (nei jeg greier ikke alltid og styre sinnet mitt,men jeg blir sjeldent såå sur);p

6.Når jeg er ute og shopper må jeg alltid vite hvor lommeboka mi er,og jeg kan spørre 10 ganger i løpet av en shoppingtur hvor lommeboka mi er,enda jeg nettopp har sett at den er i veska mi:p Om dette er plagsomt?? jaaaa! Vennene mine klager konstant og mener jeg er senil. Selv mener jeg bare at jeg har lært etter at jeg la igjen lommeboka mi i en butikk for noen år tilbake:)

Jeg sender utfordringen videre til:


Marita
Linda
Sofie
:-D

11 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Så kjekt å lese! :)

Line og baby❤ sa...

Hehe, morro. Jeg ga opp den link greia. Klarte det ikke første gang, da ga jeg opp. på tide å finne senga nå, så får teste mer imorra :p

Ina Margrethe sa...

Haha, morsomt å lese :)

Karoline sa...

Du er ikke den eneste som lar det gå utover tingene sine når man blir sint!

Anonym sa...

Takk :-) Åh, så gøy! Skal ta utfordringen så snart jeg får tid.

Mammabenti sa...

Haha mange utfordringer ute å går :p morro å lese:)

Anette K. Davidsen sa...

Jeg liker bloggen din :D

Anonym sa...

Hehe, takk! :)

Tuppene sa...

Morsomt med sånne lister!

L I N N sa...

fin blogg og utfordringer er alltid moro:) spørsmålrunde på min blogg for den som vil stille spørsmål:)

Line og baby❤ sa...

Da ble han sikkert glad:)