mandag 1. desember 2008

Da var helgen over:/


Da var julebordet og helgen over gitt:/
Må bare si at julebordet var utroloig koselig,enda jeg var i elendig form. Egentlig ville jeg reise hjem da klo var 21.30 ca,for var utslitt! Prøvde og holde ut en stund til for kjæresten sin skyld,og det greide jeg:) Vi reiste hjem rundt 01.30 ca,da vaqr det så og si helt slutt i hallen.
Julebordet var slik for oss:
-V.i.p billetter(plass rett ved scenen,kunne få møte artistene osv)
-Juletallerken med ribbe,medisterkaker,poteter og surkål(blei litt skuffa for de hadde ikke SAUS,fordi "de ikke hadde fått varene sine")
-Show med blandt annet; Wenche Myre,Elisabeth Andreasson,Erlend Bratland,E-type,Kurt Nilsen og Raske menn:)
Det var en sinnsykt hyggelig kveld,men man lei litt sliten i hodet for det var trossalt 4300 mennesker der;p
Jeg legger ut noen filmer fra showet litt seinere. Nå skal jeg slenge meg på sofaen,langt under dyna og se litt på tv:)
Flere som har vært på julebord i helgen?
Hvordan var deres helg?

5 kommentarer:

Linda sa...

Så søte dere var <3. Å så brun du ble :D <33

Line og baby❤ sa...

Så fine dere er!;) Har du tatt spraytan?:) Jeg skal på julebord neste helg, både gruer og gleder meg:p

Anonym sa...

Ja det er utrolig kjipt! Husker jeg måtte gå hjemme i 1.5 måned! Ble drittlei! Ville bare tilbake til jobb hehe.

Jeg bestilte en ASUS eee 901! 8.9" skjerm, veldig liten PC, like stor som et halvt A4-ark!:D

Linda sa...

Hehe <3. Mange som ikke gjør det!. Rart det der :/. Siden det er julebord så, sier det seg jo selv:P hehe <3. men du var så søt så <3

Unknown sa...

Så herlige dere var :) Hørtes skikkelig kost ut :) Jeg kan ikke gå på julebordet med jobben siden jeg er ikke atten. :/<3