tirsdag 16. desember 2008

Julerampen Tine;D

Soundtrack: Teddybeer vs. Greenvalleygang - Vi Vet Hur Det Känns(minnerminner!)
Yes,jeg er litt rampete i juletiden!
I dag har jeg vært med besteveninna mi på sykehuset. Hun har vært en tur på mammografi avdelingen og tatt vevsprøver. Jeg syns så sinnsykt synd på henne!Da vi skulle kjøre hjem hadde hun grisevondt og så helt lost ut. God bedring søtisen min!<3
Etter sykehuset reiste jeg en tur til byen for og kjøpe litt småtteri.
Der endte jeg opp med scrapbook album,klistremerker,rosa og svart plakatkartong + diverse penner.
Jeg skal nemlig lage et album til kjæresten,med historien til forholdet vårt(hvordan vi møttes osv),bilder,første togbilett osv;D Jeg har vært smart og tatt vare på ting som begge to husker veldig godt,så tenkte : hvorfor ikke lage noe artig ut av det,som begge får glede av?:)
Tenkte også at jeg skulle lage et lite gavekort til kjæresten,hvor han får en valgfri middag + dessert,velge hva vi skal gjøre på kvelden,masasje ++;p
Hadde dere blitt glad for en slik gave?:)

På veien ut av senteret møtte jeg Jeanette og Truls:D De fikk en liten jente på fredag,som skal få navnet Tara Louise<3 Hun var sååå sinnsykt herlig.hihi. Var så koselig og se Jeanette igjen!(vi gikk i samme klasse på hele u.skolen)
Artig og høre om fødselen hennes og hvordan Truls syns det var og være med på fødselen:) De er så herlige sammen altså! Mihi!
Nå gleder jeg meg bare massemassemasse til det er min tur til og få unge:)<3
Tenker jeg avslutter innlegget her!Må få printet ut flere hundre bilder og begynne og skrive i albumet. Men jeg lover dere at det kommer et innlegg seinere i dag.
Blir en liten film fra moviemaker,etter en tur vi hadde rundt om i Nes i helgen:)
Håper dere har en fin dag alle sammen:)

14 kommentarer:

Kristine sa...

åh jeg hadde blitt kjempeglad for en slik gave <3 så cute du eeer!

makestyle sendte mail til meg, de syntes jeg hadde så mange lesere hver dag og at jeg fikk en del kommentarer. send mail rundt om kring :-)

Kristine sa...

DET hadde vært kjempekoseligt da, jeg skal også ha en liten julegave til en av leserne mine før julaften, TROR jeg :-)

liker bloggen din jeg <3

Anonym sa...

hehe:) er det jeg har gjort de siste årene:) men det tærer jo så sykt på håret:P men når sommeren kommer regner jeg med at jeg ikke klarer å la det være:P

sandramarie sa...

Så fin gave du gir han da Tine mor <3 Han blir sikkert kjempe glad!

Anette sa...

Så søt du er :-D Ja, jeg hadde blitt kjempeglad for en slik gave. Kjærsten din er heldig som har deg:-)

Anonym sa...

jaaa. :)

SV, nå er et nytt innlegg ute! :D Jeg gleder meg til neste konkuranse. :) klemmmmemememmememe

Tine Carita sa...

herrjesus jeg jag vant jo :-D åå nå ble jeg glad! har ikke vært på bloggen på mange dager se, så derfor jeg ikke så det før nå. Du er så søt Tine <3

Anonym sa...

Eller ikke, for noe er galt her.. :S

Talita sa...

har utfordret deg kjære <3:)

Anonym sa...

Det hadde jeg blitt glad for hvertfall (:

Monica sa...

Holder på å lage en sånn gave til en venninne faktisk :D
JEg hadde blitt kjempe glad for en sånn gave"

Anonym sa...

Hei du! Jeg hadde garantert blitt veldig glad for en sånn gave. Høres veldig fint ut med "Massasje,++:P" HAHAHA ;D

Gleder meg til filmen :)

Hanne sa...

Jeg hadde blitt kjempeglad for en sånn gave, personlig og koselig:)

aninegunstrøm sa...

Sånne gaver blir man alltid glad for:-)
Tøft bilde !