lørdag 7. februar 2009

OUTFIT & SNØKAOS

Soundtrack: Chicko- Du blir Hulla

Outfit:
Genser-H&M
Topp-Vero Moda
Tights-Bikbok
Veske-Adriatik
Øredobber-Glitter
I går kveld ba vi noen venner til oss for og kose oss med litt alkohyler! Var utrolig koselig og bare sitte og slappe av,nyte drinker og le. Blei ganske seint i natt/dag,men formen i dag er knall:)
Det har selvfølgelig kommet helt enorme mengder med snø i natt,og det nekter og slutte. Nå er det nærmest snøstrom her og jeg frykter at vi må ut med traktoren og måke(les: for 3.gang!)

Kjæresten og jeg måtte motvillig bevege oss mot Strømmen i dag,enda det bare var morsdagsgave og middag som sto på handlelista. For et KAOS! Vi har kjørt i 20-50 km/t,møtt på kø,hjulpet en mann som hadde kjørt av veien,fått ødelagt vindusviskerne våre og kjørt oss fast. HEY,jeg ELSKER SNØ!
Nå skal jeg hoppe inn i joggisen,slenge meg på sofaen og kose meg med Two and a half men,sesong 2! Kjæresten har satt lasagnen i ovnen og det skal stå om livet om du skal få dratt meg opp av sofaen og ut av huset igjen i dag!
Kommer du på besøk til oss i dag er det på eget ansvar! Drukning i snøen kan forekomme!;p
Hva skal dere i kveld mine søte små?:)

11 kommentarer:

Anonym sa...

så fin du var:) I dag skal jeg slappe av hjemme:)

Line og baby❤ sa...

Søta ;D Veldig mye snø her også, og der værste er at det ikke stopper å snø! Æhh. det er for mye! Jeg har lovt Lena å bli med ho ut å ake en dag, kan bli morro :p Resten av kvelden blir som deg, i joggebukse i sofaen, deilig :D

AlexandraEi sa...

Idag e det maks chill med begge hundene og type ;)

Anonym sa...

SV: Du får si ifra på sms ellerno når du veit mere, for June skal være i fr.stad fra 14 til 21, så har evt hele den uka. Og jeg skal jo bare være hjemme uansett, så jeg har tid hele uka. Gleder meg virkelig til å møte deg igjen jenta mi, for jeg savner deg så ubeskrivelig mye <'3

Anonym sa...

Jeg blir så glad når jeg hører det er snøstorm hjemme mens jeg er på jobb. Det er virkelig deilig her nå altså! Godt og varmt her hele tia <3

Lena. sa...

Søt veske :) Er den som står på utstillingshylla utafor veskebutikken på Nordby? ;-)

Anonym sa...

Kult outfit:) Loved it..
Ble det pc/mac på deg eller? :)

Unknown sa...

Søt outfit æ, elsket veska di:)

Line og baby❤ sa...

Hvor skal vi møtes henn imorra a?;D

Camilla Didriksen sa...

Så fint antrekk :)

Anonym sa...

Aww, så fin outfit.
Og like mye snø hos deg og x)