fredag 29. august 2008

Du får vente te freddan!




Jaja,da er det fredag;-)
Endelig tid for helg..
I dag har jeg vært hos legen min igjen..Dem stakk meg i armen for og finne ut om stoffskiftet mitt har endret seg..Seff stakk Lise meg feil så det var paain;p
Ellers endte legebesøkte i sykemelding frem til 22.september. Må innrømme at det begynner og bli kjedelig og slitsomt og bare tasse hjemme i døra.Men veit jo selv at jeg ikke er i form til og gå tilbake i jobb:/
Nå skal jeg pakke og rydde litt.. Skal inn til kjæresten i dag. og i morgen skal vi møte Silje og Henrik trur jeg:D hihi Det blir koselig:-)
Egentlig ikke så store planer for helgen. Jeg kan jo ikke drikke på leenge nå,så vi skal på Ikea,dra og bade,kino,bowle og bare slækken:)
Blir nok en deilig helg..Meldt pent vær også så..
God helg,alle sammen!;D

Ingen kommentarer: