mandag 1. september 2008

Oppsummering av helgen:-)




Fredag:

Hansa hentet meg på Oslo S kvart på 4. Dro derfra og hjem til Haga:)
Stakk en tur innom butikken og kjøpte oss litt forskjellig i butikken så vi kunne lage oss no middag;p
Endte opp med Lasagne og salat. hihi Var skikkelig digg..
Seinere på kvelden så vi på film sammen med Karen-Marie,Chris og Capri:)
Dreiv og spilte litt Rock band som vanlig også(a)

Lørdag:

Våknet klokka 09.20 ;o
Hansa og jeg sto opp sånn 10..Da stekte jeg rundstykker til oss,også gikk vi ut og begynte og beise verandadøra:-)
Stakk til Årnes seinere på dagen for og kjøpe maskeringsteip og tynnere pensel:)
SÅ bar det hjem igjen for og beise i maaange timer.Jeg er jo så flink til og grise så jeg var brun fra topp til tå så og si(a) heha!
Ga oss sånn i halv seks tiden..Da måtte vi lage no middag og få oss en dusj:) Så stakk i butikken og kjøpte oss biff for pantepengene;p Lagde biff og fløtegratinerte poteter med bearnaise:D Var elsk!!
Etter middagen stressa vi som faen med å dusje og ordne oss,for skulle på kino på Årnes halv åtte:p
Hansa sa vi IKKE måtte stresse så vi glemte billettene,men det greide vi og gjøre O.o men merket det heldigvis med en gang vi satt oss i bilen;p Filmen vi så var: Den siste revejakta.. Den var helt okei. Hverken bra eller dårlig;p Blei bare litt skuffa for hadde hørt den var driiit bra.Men DET var den ikke.men den hadde en del punkter man bare MÅTTE le av da^^
Da vi kom hjem bakte vi boller med vaniljekrem og tok boblebad:)

Søndag:
Regnregn og atter regn.Slækking,mat,film.hjemreise..
Er egentlig ikke mer og si om denne dagen..:)

I dag:

Sto opp klokka 13.00:)
Frokosten bestod av loff med nugatti air(a) Skikkelig sunn i dag xD haha..
Ellers har jeg ikke gjort stort hittil i dag da:s Har ikke en dritt og finne på i dag..Så er mulig jeg bare reiser inn til Akershus igjen:)Pusle og ordne litt der. Fortsatt litt igjen og beise på huset og gresset må klippes. Pluss at det så ut som det hadde vært 30 stykk der i helgen da jeg dro i går;p Så er alltids noe og henge fingrene i:) men vi får nå se.. Må egentlig rydde rommet her hos mamma å,men det er jo så tragisk;P heha..
Men uansett om jeg drar til Haga eller blir her så skal jeg vaffal se på tv i kveld:) Mandag betyr tvkveld for meg det..Hotel Cæsar er liksom først på lista..men så kommer Paradise Hotel og sex og singelliv :D gleder meg til det. digg og krype under pleddet eller dyna på sofaen,kose seg med cola og potetgull og bare nyte tven(a)

Vi blogges seinere:)

1 kommentar:

Torbjørg sa...

Så flink du har vært med å beise da jenta mi :)