mandag 8. september 2008

Elendige blogger,og sjeldne blogger

HVA SKJER MED MEG!??
Jeg som elsker og blogge egentlig har blitt heeelt slapp!!Skjerpings!
Men uansett da,så er det ikke SÅ gøy og blogge når man ikke får så mange tilbakemeldinger.Jeg vet dere er mange som leser,så hadde vært gøy med litt flere kommentarer også^^,
Kan klage på meg for den saksskyld:) Jeg vil bare skrive om noe som er litt spennende for alle..
Og nå har jeg tenkt på at jeg skal bli flinkere til og ta bilder når det skejr ting i hverdagen min.Blogger med bilder er jo utrolig mye mer spennende..SÅå jeg lover og skjerpe meg,om dere lover det samme:) hihi
Prøve og få linket til flere blogger nå også.har ikke akkurat blitt så mange siden jeg nettopp har byttet over til blogspot i stedet:)
Meen nok kjeft,si til meg om dere mener jeg bør forandre på noe:) Positive og negative kommentarer tas i mot med takk!;D
It's time for a change..
VI blogges seinere:)

1 kommentar:

sandramarie sa...

Blogg, blogg, blogg! Hihi. I love you pusegull ;* Gleder mæ te uka!