fredag 26. september 2008

Heeelg:-)

Da var det tid for helg! Helg er eelsk!:) hihi

I dag har jeg vært med Silje til Moss. Hun jobber på LMC på Moss Amfi:)

Var i butikken hennes en stund og hjalp henne og brette litt tøy og sånn for hun er blitt syk stakkars:/

ALLE er jo syke nå..Glad jeg har sluppet unna ass.


Greide faktisk og motstå fristelsene i dag,har UNNGÅTT å shoppe! HVA skjer med meg liksom? Haha!

Jeg har jo brukt 3700 kr nå siden mandag bare på dritt jeg ikke har trengt:/

Eller Uggs trengte jeg(a)

Men ellers har jeg bestilt med Click-on hair,kjøpt bukser,ny rettetang,hårprodukter og sminke..

Men i dag var jeg såå flink*stolt*


Nå sitter jeg bare og venter på at kjæresten skal komme:-)

Vi skal være sammen med Silje Marie & Henrik i dag.

Spise litt digg mat og dra te laser world,også skal Hansa og jeg sove over:)
I morgen skal vi til Haga igjen ,og på søndag skal vi til Askim og bade..Spørs litt på hvordan beinet til typen er men..Forstua foten sin på jobben stakkars.Kløna mi(a)


Hva er deres planer for helgen da?:)

Lurer forresten på og kline til med en video blogg! Er det noe dere lurer på osv så er det bare og spørre og grave,så skal jeg svare dere så godt jeg kan;p Dere kan gjerne komme med forslag til videoblogger også,om dere vil jeg skal prate om noe spesielt liksom. Hihi


GOD HELG ALLE LESERE:-)

Kose dere MASSE<3



Med og uten Click-on:)Skal farge click-on håret så det blir likere mitt eget da:) hihi

2 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Ja, får se hva jeg gidder imorra tidlig ;D Thihi..
Lag en sminke video eller no ;D Videoblogging er morsomt:D

Trine Elita sa...

Hehe, jeg har ikke rukket å gjøre det enda. Tenkte jeg skulle gjøre det nå :-D sorry for sent svar! Jaja, bare link i vei du, bare hyggelig det :-D