torsdag 25. september 2008

Music make me smile!

Slappfisk som jeg er har jeg ikke gjort så mye i dag,så en mer utfyllendeblogg kommer seinere i dag eventuelt..Men Tenkte jeg kunne legge ut en liste over noen sanger jeg aldri går lei.Varierer mye på sjanger og om de er nye og gamle,men dere får ihvertfall et inntrykk av hva slags musikk jeg hører mest på.Og hvem vet,kanskje dere får en ny favorittsang?:-)
*Angerfist-Megamix
*Angerfist-Spook
*Andy Stroke-No magic
*phunk investigation vs 2 in a room-wiggle baby
*Delaction - Free Radical (Rob Mayth Remix Edit)
*Leo 2- spor 12 (desverre ikke funnet tittelen på denne sangen..)
* Raveboy - Get Up 4 Dancecore (Rob Mayth Vs Pimp Code Remix)
*Alex Kidd Vs. Dark By Design - Go For Launch
*Cosmic Gate - Exploration Of Space
*D-Block & S-Te-Fan - Ride With Uz
*DJ Mangoo - Judgement
* The hitmen_-_energy_is_you
*Jean Elan - Where's Your Head At (Klaas Remix)
*Klaas - Feel The Love (Klaas Increase Mix)
*Ophidian - Angel
*Settler_Project_-_Le
*Jeckyll & Hyde - Freefall
*Chris Brown Feat.Dre-Flying Solo
*Technoboy - Hardstyle only
*Ciara Feat T-Pain - Go Girl
*Rihanna - Take a bow
*Plies Ft. Akon - Hypnotized-dirty
*Asia Cruz - Selfish
*Chris Brown ft. Lil' Wayne - Gimme That

7 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Du har full helg du da med andre ord :D Bra at alt står bra til, du vet jeg er nysgjerrig. haha;)
Vell, imorgen skal jeg jobber. Lørdag skal vi i bryllup og søndag er det banekjøring på Rudskogen:)
Tja, aner ikke jeg. Du kan jo velge og lyve om ting for å bli populær, slik en viss annen gjør eller så kan du bare skrive om det som faller deg inn ;D Lag en vidoeblogg;D

Line og baby❤ sa...

Hehe, nei vet. Det er liksom ikke rette måten å få lesere på, men likevell leser folk bloggen hennes. Uff.. Om du kommeterer på andres blogger blir den hvertfall oppdaget vet jeg;) Det er søskenbarnet til Bjørn som skal gifte seg, blir koselig, samtidig som jeg gruer meg litt for jeg kjenner liksom ikke så mange som skal dit. Bare bjørn sin side, men det får gå. Får heller klamre meg til armen til svigermor:p haha..

Jeg var ikke på Gatebil september selv jeg, er litt lei gatebil. Bedre med mindre treff, får kjøre mer da. Men det er jo det, mindre å titte på på mindre treff. Hehe.. Gatebil er liksom bare blitt fyll og damer, og lite fokus på det som det egentlig handler om, bilene. Det er synd, var mye bedre for noen år tilbake.

Line og baby❤ sa...

Ja folk kommer liksom får å se på babes og drikke nå. Hah.. Ja du, vi har da en tur til gode i Cosworthen, skrik ut når det passer for deg en gang ;D

Vell, jeg var ikke bedt først, for søskenbarnet hans visste ikke at vi bodde sammen og var forlova:p haha.. Bare gått 3 år liksom:p

Line og baby❤ sa...

Ikke noe som jeg kommer på nå i farta. Hvordan går det med bil lappen, har du fått den?:)

Trine Elita sa...

Å tusen takk for koselige kommentarer :-) Oj, se her er det jo masse sanger! Skal sette meg ned å høre på de senere. Ser det er mye bra her :-D Fin blogg!

Fredrik sa...

Hei! rota meg litt bort og fant bloggen din jeg :) Du skriver bra, fin blogg :)

Fredrik sa...

Fingeren har det fint nå:)
Er vel mange gutter som blogger? :)
Jeg blogger egentlig bare fordi jeg liker å skrive. Det er morsomt å se at jeg blir flinkere og flinkere over tid :)