torsdag 18. september 2008

Ooh,snart heelg!:D



Denne dagen fikk en elendig start..Sovet mega dårlig i natt,og jeg måtte opp kl 9.00 i dag fordi jeg skulle til legen. Greide faktisk og komme meg opp,men da jeg kom ned greide jeg og overse hundespyet som lå så pent foran døra i stua,så jeg tråkket rett oppi det.YUMMI! Det ække greit og være fro trøtt på marran;p Stakkars eldste hunden min har fått omgangssyken eller noe han:/ Men jeg var så snill og kokte ris til han,så etter den var avkjølt og vel nedi lille magen hans blei han bedre:-)*takk for tipset Karoline;D*


P.g.a den lille hendelsen der blei jeg jo selvfølgelig mega stressa og fikk dårlig tid.Måtte bare forte meg og kline på no mascara og rette litt på luggen før jeg måtte løpe opp til legekontoret..Heldigvis ikke så lang vei dit da men:-)


Men selvfølgelig kunne jeg spart meg stresset..Vi veit vel alle hvor teite leger kan være innimellom?.Forsinkelser meg her og forsinkelser meg der..!!Hadde time 10.40 men kom meg jo ikke inn før 11.30..Men etter en fin samtale med legen og et stikk i armen bar det avgårde til jobben for og levere ny sykemelding. Tuslet nedover mot byen mens jeg pratet med mamma i tlfen..Hun ligger jo på sykehuset enda stakkars og hun må bli der ihvertfall til mandag.Men nå får hun jo hjelp 24 timer i døgnet om hun trenger det,så jeg er egentlig bare glad.Deilig og vite at hun er trygg<3>


Da jeg kom opp på jobben blei jeg møtt av alle de søte og snille kollegaene mine,og sto der og slo av en prat med de fleste:) Merker jeg er litt savnet der oppe nå,og det er jo ikke rart etter snart 8 uker uten meg..Man merker det fort der oppe når noen er syke:/


Sjefen var ikke der ,for hun var syk selv desverre,så må ta en tlf til henne i morgen så vi kan diskutere arbeidsplan fremover. Det er et krav fra Nav..Om man ikke gjør det får man ingen penger,og penger må man jo ha;o Merker hvor hardt det er og ikke kunne unne seg selv alt man vil ha brått. Jeg som er så utrolig vant til og kunne sløse i øst og vest(a) Huff.. Innmari synd på meg gitt;p
Da jeg kom hjem fra jobben koste jeg litt med hundene mine og puslet med og vanne blomster og vaske tøy..Alltid noen ting som trengs og gjøres i et hus og det har jeg merket spesielt mye til de siste dagene.. Er ikke bare bare med mammaen sin på sykehuset og to hunder som flyr rundt og drøsser hår i hver eneste krok i huset.Men er sånt man lærer av:-)
Nå skal jeg bare kose meg med et glass sjokomelk og e littæ lærve åsså skal jeg skifte og gå ned til sykehuset og besøke mammaen min:)
Seinere i kveld skal jeg være tv-slave og datanerd og bare kose meg under pleddet eller dyna(a) Legen har sagt jeg har godt av og hvile,så jeg får bli flinkere til det:)





Jeg er en liten ramp,og det vil jeg alltid være:) ..Må forresten innrømme at jeg SAVNER håret mitt!



Ingen kommentarer: