mandag 22. september 2008

Oppsumering!:)

Blei dårlig med blogging i helgen for jeg har vært så opptatt..Men kan jo oppdatere dere litt på hva som har skjedd;D

Fredag:
Tok toget inn til Oslo kl 15.35;D Toget var som vanlig stappfult,og det var vanskelig og få plass..Da jeg kom inn til Oslo var det bare og løøpe inn på 7eleven og kjøpe seg en pølse og løpe ned til bilen;D Der satt kjæresten min med det vakreste smilet sitt om munnen og ventet på meg(a)

Tok en tur oppom Yassin for og kjøre diagnose test på VR6'en også reiste vi hjem en tur for og skifte osv..Deretter bar turen til Høybråten:) Der stod Silje og Henrik ute og ventet på oss. Dro vidre ned til Oslo .. Tok en tur på Coloseum og så på Wanted også stakk vi på Soli og bowlet en serie;D Det var en utrolig morsom kveld med myyyyyye latter;D<3>
Lørdag:
Reiste en tur til Skedsmo samme Hansa,K-M og Siw på dagen:) Kjøpte nytt brunt Tvbord på Skeidar og tittet på nytt sengetøy osv.. Til vår store fortvilelse MANGLET det to deler i pakka,så vi fikk ikke gjort det ferdig helt..må vente på de to delene.. BAH! Men bordet gjorde seg virkelig i stua:) hihi Matcher Høyttalerne og greier. Blir skikkelig fint der nå fremover^^

Etterhvert måtte vi skru litt bil og vaske litt ruter osv;p bilen blir foort møkkete ute på bondelandet(a)
På kvelden reiste Hansa,Yassin,Kenneth,Siw,Karen-Marie og jeg til Lillestrøm og møtte Silje og Henrik:)
Derfra gikk turen til Strømmen..Nærmere sagt Peppes:D Bestilte oss to store pizzaer og en medium..Satt der en god stund og bare pratet og lo og koste oss med god mat:)

Da alle var mette og fornøyde reiste vi til Bowling1 og bowlet et par serier.. Må si keg likte meg bedre der en på Soli. Var disco bowling;D Alle koste seg og sang;D hihi. Jentene knuuuuuste guttene å(H) var skikkelig fett!

Etter bowlinga reiste vi hjem til Kjærnsmo og satt der og loka litt;D Så bare det i seng sånn rundt 3tiden..Da resiet de andre hjem;p

Søndag:

Våknet drit seint.. Var ganske så slitne etter gårsdagen;p Brukte egentlig bare dagen på loking:) Vasket bilen og spilte worms også bar det hjem til Fredrikstad for og besøke mamma..
Hansa og jeg hadde forresten 6måneder sammen i dag<3 align="center">Dagen i dag:

Sto opp tidlig og fikset meg til møte med jobben.
Vært og fikset en oppfølgingsplan som skal sendes til Nav etterhvert..
Ellers har jeg vasket tøy og slappet av i dag. Er i grunnganske sliten og hangler litt om dagen..Sikkert bare en forbigående forkjølelse:)
Ellers er det ikke så mye nytt.. Men mamma har kommet hjem fra sykehuset i dag,og det virker som hun er på bedringens vei:) Passe godt på henne fremover nå så går nok alt fint<3>

Ellers har jeg slappet av i kveld med tv og litt godis(a) også har jeg bestilt meg Clip-on fra http://www.saras.no/:) Noen flere som har vært borti hår defra?
Jeg gleder meg ihvertfall enormt til det kommer i posten:D skal bruke det flittig på fester ihvertfall. hihi..


Men nå er det på tiden og avslutte kvelden med mer tvtitting:)
Vi blogges!

Slenger ellers med noen bilder fra helgen osv..

3 kommentarer:

sandramarie sa...

Naah! Takk jenta mi <3 Ivrig blogger har jeg brått blitt. Hehe :D Savner'æ!

Caroline sa...

Takk for kommentar : -- )

Kjempe fin blogg du hadde også ! : )

Klem

Ida Bianca sa...

Så hyggelig å høre! Nå ble jeg glad vettu :) Så klart, bare å linke i veei. Mihi.