mandag 13. oktober 2008

Blåmandag!?

Dagens sanger: Karpe Diem- Fireogtyve gods
Angerfist- Take you back
I dag har jeg skikkelig blåmandag! Er liksom sånn: "alt som gikk til helvete gikk dit"

På lørdag feiret vi 20årsdagen til Silje hjemme i Akershus:) Vorset begynte i 6-tiden. Jeg fikset håret til Silje og vi sminket oss og drakk litt mens vi som vanlig sto og skravla.
Folka vi hadde bedt kom sånn 8-9-tiden og det blei fort liv. Folk koste seg,sang,drakk og danset. Støvnivået var høyt,og det samme var alkoholinntaket.
Kvelden blei bare bedre og bedre,men så blei Silje dårlig. Hun hadde fått i seg litt mye drikke,så jeg ba hun ligge på soverommet og slappe av litt mens jeg skulle lage toast:)

Da jeg gikk på kjøkkenet blei hele kvelden snudd på hue! Der møtte jeg nemlig en skikkelig drittsekk som hverken brydde seg om uterøyking,andres alkohol eller respekt ovenfor jenter..
For og gjøre en lag historie kort endte det med: at fyren slo til tre av gutta for så og stikke av,begynte og oppføre seg veldig truende da vi fant han,han fløy på typen min,men jeg gikk i mellom så jeg fikk slaget som var ment til Hans-Marius,og seinere kom fyren tilbake på festen og sa sorry!
At en som er 22+ kan være SÅÅ sinnsykt barnslig og rasshøl hadde jeg ikke trudd,men så feil kan man ta!
Men om man ser bort fra dette var kvelden utrolig koselig,selvom jeg aldri rakk og bli full og vi ikke fikk kommet oss på byn;/ Men Henrik,kjæresten til Silje blir 21 år om èn måned så vi får ta igjen litt da:-)

Ellers kan det nevnes at dagen i dag IKKE er min dag:/ Sto opp kl 8 i dag for og dra til en nevrolog. Han mente på at jeg kanskje har fått epilepsi,så nå skal jeg på utredning både her i Fredrikstad og på Rikshospitalet. Retten til førerkort har han også tatt fra meg! Så nå må jeg selge bilen min:/ Greit nok,jeg liker ikke bilen min,men og ta fra meg retten til og ha lov til og kjøre,det ødela hele dagen! Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke er forsvarlig og la meg kjøre siden jeg besvimer i ny og ne,men jeg hadde aldri trodd det skulle gå så langt. Håper bare at utredningen viser at det ikke er epilepsi. Kusina mi har levd med det i 25 år,og hun har jo ikke akkurat mye til liv.Det er ikke sånn jeg vil ende opp i en alder av 20 år. Jeg krysser ihvertfall fingrene for at det er noe helt annet som er galt med meg,men vi får vente og se:) Ventetiden er jo lissom ikke mindre enn 4 mnder heller da,så det blir en lag prosess det her. Er allerede oppe i 3 mnder uten og vite hva som feiler meg..

Nå har jeg planer om og legge meg i badekaret med litt lavendelolje,tenne lys og lese Cosmopotalitan:) Seinere skal jeg slappe av foran tven med sesong 3 av One Three Hill( blitt hekta igjen,så ser serien på nytt;p),Sykehuset,Top Model,Ylvis møter veggen og Sex & Singelliv:)
Håper at alle sammen får en fin dag:)

Blei få bilder i helgen pga det som skjedde,men her er ihvertfall noen fra vorset:


1 kommentar:

sandramarie sa...

Oj! Shit. Bare å sende melding om du vil snakke <3 Elsker'æ.