mandag 13. oktober 2008

Forever21


Nå har jeg sitti her en stund og sett litt på blogger jeg har vært inne på før som jeg har likt veldig godt:) Kom over en konkuranse nå som jeg bare måtte melde meg på:-)

Amanda har en konkuranse ute og går,med fete premier:) Man kan vinne en stroppeløs kjole fra Forever 21 eller Whitestrips:) Selv har jeg utrolig lyst på den ene kjolen. Disse kjolene er helt elsk,og jeg har lenge sett etter noe slikt,så hvorfor ikke bare melde seg på? Kanskje det endelig er min tur til og vinne noe? Mihi! Uansett,jeg oppfordrer alle til og ta en titt på bloggen hennes!http://amandac.blogg.no/


8 kommentarer:

Karoline sa...

NYDELIGE kjoler<3

Ida sa...

Sykt pene kjoler <3

veronika sa...

Jeg har sykt lyst til å kjøpe meg tannbleking. Nydelige kjoler, og herlig blogg :D

Saha Carter sa...

Haha, ikke dumt :-D

Saha Carter sa...

Takktakk :-D

Din ogssååå!

Saha Carter sa...

Det gjør jo jeg også! Haha.. ja værsegod link :-)

veronika sa...

hehe, ja. tror jeg skal få skaffet meg det. tusen takk, kul stil du også : D

veronika sa...

ja, ta før og etter bilder : D
linker til deg også:D