onsdag 29. oktober 2008

Dagens innkjøp:)

Det dårlige humøret mitt blei til godt humør i dag alikevel:-) Tross masse regn,sur vind og så og si null grader!Pappa var så snill at han kjørte meg til senteret i dag,fordi kusina mi bor på andre siden av brua så det blei omvei om hun skulle hentet meg.Var utrolig digg og slippe og gå til bussen i øspøs regn,og det og i det hele tatt slippe bussen var enda mer digg:-D
Ida var som vanlig blakk,i og med at hun nettopp har flyttet og kjøpt seg nye ting,men jeg holdt ikke akkuratt hardt på bankkortet;p
Her er mine innkjøp:
(Trykk for større bilder)



1.vann/matskål til katta,halsbånd med ruter,1kg fôr til småpuser(må se om hu liker det)
2.Topper fra vero moda
3.Hårfarge,hudkrem,mineralfoundation og masse annet stæsj fra H&M
4.Pannebånd og hjerteøredobber fra Cubus
Nå skal jeg legge meg i sengen og sløve litt foran tven før det er natta:-)
Tidlig opp i morgen,for skal opp på jobben og spise lunsj samme Charlen & Christine + i møte med sjefene:-)
.
Ha en fin kveld alle søtinger;*

30 kommentarer:

MaleneB sa...

åå den sorte toppen er dødsfiiin.. har den i alle farger, og forskjellige stoffer.elsker de<3

Caroline sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Caroline sa...

ntha søtaa < 3

Så hyggelig og høre : - )

< 3

Ha en fin kveld videre søtaa <3

Skal titte ofte innom bloggen din vett;)

Stine F. L. sa...

Så fine kjøp :)

Ha en fin kveld Søta :)

Unknown sa...

Den svart toppen er fin :]

Siri sa...

masse kult

Karoline sa...

åhhh.. nydelige topper<3

Cajjoline sa...

Jeg skal ikke nekte for at jeg hadde veldig vondt..

Men jeg la under muskelen, så det er klart det er vondt å kutte i stykker muskelen, presse noe i mellom og sy den sammen igjen :P

Men det var verd det!
Du kan lese enda litt mer på bloggen jeg skrev i dag, eller den fra 17-18. september rett etter jeg var ferdig.

Jeg tok både lokalbedøvelse og full narkose, hadde ikke alternativ. (ville ikke valgt noe annet heller.. hehe)

Bare å spørre hvis du lurer på noe. Jeg har satt meg langt inn i det! Hehe ;o)

Ane sa...

Fine innkjøp :)

Marita Førisdal sa...

Jeg griner! SAVNER SHOPPING!!!
Men sånn er det når man flytter:P
Vi fikk jo 2 jenter, hehe!;) Den svarte skal hete Cokki eller Coccy?:P Vet ikke hvordan det skrives på Engelsk det er liksom kjeks.. Men den grå har ikke fått navn enda, men ditt var genialt:)
Men vist du har et bra navn som passer med Coccy så gi meg en lyd:)

Line og baby❤ sa...

ja, jeg er litt lei nå kan du si :p akkuratt kommet over den knekken ved første gangen også skjer det igjen:p jaja...flaks i uflaks at det ikke var cosworthen da :D

Ja, ho er skjønn:) Ligner på søstra si vettu^^mihi.

Cajjoline sa...

Ja! De kunne ikke legge over muskel pga vekta mi, og heller ikke mer enn 300 gram. Men det var akkurat passe til meg (:

Jeg kan ikke få rost Fornebuklinikken nok i alle fall. Og garantien deres overgår jo alle andre klinikker. Så gå for det du, hvis du har bestemt deg. Oppdater meg da! (:

Line og baby❤ sa...

om det hadde vært den bilen hadde jeg antagelig gitt opp. Ikke meninga at jeg skal kjøre trur jeg:p
Ja, er kos å ha en lillesøster. Selvom hun er 11 år yngre enn meg er vi veldig like som personer. Ho forstår så sinnsykt mye, og det er kos:)

Cajjoline sa...

Å, men det skal du ikke være! Ikke noe å være nervøs for, de fleste er kjempehyggelig, og det er ikke noen forpliktelser ved å ta kontakt. :)

Det er en stor ting å gjøre, ja. Så man skal ikke forhaste seg :)

Så bra du ble litt beroliget, hyggelig å kunne hjelpe litt.

Jeg gikk fra en stor A/ liten B til en stor C/ Liten D. Altså to størrelser. Kanskje litt mye, men jeg tror jeg hadde angret om jeg tok noe mindre. Når jeg først gjorde det liksom... Ser veldig naturlig ut likevel da. Ingen som ser jeg har silikon, ser bare heldig ut! Haha :P

Forklar for kirurgen hva du vil ha, så får du prøve en BH med innlegg tilsvarende størrelsen. Da kan du ta på deg klærne og se hvordan resultatet kan bli!

Tine Carita sa...

Fine innkjøp :) Blir kanskje en videoblogg, men da må jeg ha noen spørsmål :p hehe

Cajjoline sa...

Heha, bare å spørre se :o)

Kjenner veldig godt følelsen din, men du skal ikke tenke sånn, for det blir bra uansett.

De vet godt hva de driver med, og hva som passer for deg. Kirurgene på Fornebu syntes heller ikke det er fint med for store pupper ;)

Jeg betalte 32 800,-, i tillegg kommer hotell og ekstra støtte-BH og teip til arra dine.

Marita Førisdal sa...

Genialt navn<3
det tar jeg^^, vist dt er okei for typen min da.. hehe

Mammabenti sa...

Ja synd at det ikke funket,for jeg hadde lyst til å lage videoblogg:D Så fint innkjøp da, heldig som kan handle sånn:D

Hanne sa...

De toppene så kjempefine ut:)

Lise Lotte sa...

Ouh, bra innkjøp ^^

Line og baby❤ sa...

jeg håper ho føler det sånn :)

Ina Margrethe sa...

Fine kjøp :) Foresten heldig du som kan shoppe, i motsetning til meg som må prioritere liiitt anderledes :s
Fin blogg foresten :)

Trine Elita sa...

Det hadde jeg vettu :-D kjøpte meg kanskje mere enn jeg skulle også. så mye fint du har kjøpt deg !

Kristine sa...

så fine kjøøp, elsker å kjøpe sminke å sånt dilldall fra H&M. der er så koselig å komme hjem å prøve ut alt sammen da :D

Camilla Didriksen sa...

Så fine innkjøp :D

Aida sa...

herlige kjøp!

Yvonne sa...

Kjemppe fine topper!

Linda sa...

Konk på siden min ;F
driver meeed da?

Anonym sa...

Ah, du er heldig, jeg vil også på shopping. Men hybellivet er ikke like greit gitt :p

Jasnaaa sa...

Jeg har den samme blå toppen. Liker den veldig! :)