onsdag 29. oktober 2008

Miss grumpy


YES! jeg er sur. Eller,grinete er jeg:) Det er så utrolig dårlig vær ute nå,blåser og regner som bare det,og snart blir det sikkert kaldere:/ Da kommer isen! Også er det meldt snø i tilleg! Jeg HATER snø! Det er liksom kjempe fint med snø på fjellet osv,men jeg vil kunne velge og reise til snøen,ikke at den velger meg! hihi.
Kjæresten jobber overtid i dag igjen. Vi får ikke noe tid sammen om dagene og det er utrolig kjipt.Heldigvis er det snart helg,og da der jeg han masse:D Pluss at på fredag får vi kattepusen vår,også skal vi på kino i helgen. Det blir digg^^
Men nå skal jeg fikse litt på sminken og håret,så skal jeg reise ut samme kusina mi og shoppe litt:-)
I mellomtiden kan jo dere svare på disse spørsmålene:

1. Hvor gammel er du?
2.Hvor bor du?
3.Favorittsang for øyeblikket?
4.Hvorfor leser du min blogg?
Vi blogges,alle søtinger:-)

23 kommentarer:

Aleksander Eilertsen sa...

Håper du får masse tid med kjæresten til helga:)

Og jæ, pimp'n'hoe er ok, men ikke noe vennene mine kunne vært med på tror jeg:P skulle lagd en mini versjon av "sensation white":P

aw, søtt^^ linker tilbake jeg da:)

Linda sa...

Fikk sove etterhvert vet du.
Det er så utrolig slittsomt å ikke få sove heler vet du... Kos deg ute å shoppe da søta (:..

1. Jeg er 19år
2. Bor i østfold
3. The Used - All That I've Got
4. Pga du er så utrolig søt. Og for att bloggen din er bra!.

Aleksander Eilertsen sa...

Her får du btw svar på spørsmålene og:P

1. Hvor gammel er du? 17
2.Hvor bor du? Fjellbo, Sørum
3.Favorittsang for øyeblikket? Metallica - The day that never comes og Sonic Syndicate - Jack of diamonds
4.Hvorfor leser du min blogg? Nettopp begynt, fordi den ser bra ut og virker som det er mye artig innnhold:)

Kristine sa...

Jeg er 18 år :)
Bor i Sandnessjøen (Nordland)
T.l. feat Rihanna -live your life
Fordi bloggen din fenger meg ;-D

Camilla Didriksen sa...

1. 17
2. Bergen
3. Metallica - The day that never comes
4. Fordi jeg liker den :)

Anonym sa...

1. jeg er 18år
2. bor i svelvik, rett ved drammen
3. jaa9&onklp - puling, metallica - TDTNC, og T.I ;)
4. Har lest den en stund nå, leser den fordi den er orginal, det kommer noen videoblogger i ny og ne og du er veldig søt :)

Her kom det over 20cm snø bare i natt. I går før jeg la meg var det jo deilig ute, ikke for kaldt. Våkna i dag og kikka ut vinduet, BOOM KRITTHVITT! Er enig med deg. Snø er fint når man kan dra å besøke snøen istede for at den besøker oss. Glad jeg reiser bort fra det i mårra :)

Anonym sa...

Hei:D

På neste videoblogg kan du jo snakke om hva favoritt snusen din er? det er alltid morsomt å få anbefalinger og sånt, ellers vil jeg bare si jeg digger bloggen din!

1. jeg er 16 år
2. bor i oslo
3. ooh det er for vanskelig! jeg hører på så vannvittig mye, men kanskje augustana med boston? jeg har litt sånn rolig periode med musikk egentlig
4. Fordi du blogger om både saklige og hverdagslige ting, og det er morsomt å lese den!

Unknown sa...

Kattepus :D

Jeg er 16, blir 17 om 12 dager. Ja, jeg teller ned.
Jeg bor i Fredrikstad, mellom Sellebakk og Begby.
Avenged Sevenfold - Beast and the harlot.
Du er så herlig :]

Line og baby❤ sa...

Tenkte jeg skulle ha den hvite jeg fikk av Bjørn når vi var i trondheim :)
Fint bilde av deg!

Caroline sa...

1. 18 om 2 mnd
2.Gjøvik
3.M Pokora ft. Timbaland and Sebastian - She's Dangerous (2008)
4.Den er søt, og innholdsrik ; )

Caroline sa...

Takk for hyggelig kommentar pena : )

Super fin blogg du hadde <3

Stå på ; *

Kisses Caroline : )

Kine sa...

Herlighet, man blir jo ikke bimbo av silikon! Det er bare folk som er fornøyd som sier sånt..

Tar og svarer på spørsmålene og jeg x)

1.Hvor gammel er du? - 18
2.Hvor bor du? - Bergen
3.Favorittsang for øyeblikket? - Lay Your World On Me (Ozzy Osbourne)
4.Hvorfor leser du min blogg? - Datt innom en dag x) og så har jeg bare fortsatt å snike innom xP

Yvonne sa...

Ingen kan hate snø!

1. 15, men berre rundt 20 dager til eg blir 16
2.Eg bur i Førde
3. The Beatles - With a little help from my friends.
4.Kom tilfeldigvis innom, veldig søt blogg!

TINE sa...

ÅH! dere er såå utrolig søte alle sammen:-D Hadde egentlig tenkt til og slutte og blogge jeg,men virker ikke som dere vil det;p

Aleksander Eilertsen sa...

15 kommentarer:) haha mange fra meg da:P

men hehe får ta en tur til tryvann en dag da;D er du park-rotte eler bare kjører du for morro:)?

ok, takk:)

Anonym sa...

1. 17.
2. Kristiansand, delvis.
3. Escape The Fate - Something.
4. Fordi jeg liker det du skriver.

:))

Anonym sa...

Heheh jepp, det har snødd i hele dag også! Nå er det sikkert 30cm. Har børsta bilen 3 ganger :D

Kakao og peis er kos. *misunne*

Kine sa...

hehe, herlig ^^ Skal få til till flere glade innlegg n_n

Linda sa...

duu er søt <3
Finne på noe enn dag (:

AK sa...

1. 19
2. Nord-trønderlag, levanger
3. Kate Voegele - hallelujah
4. første gang :)

Kristine sa...

Ikke slutt å blogg bare pga få kommentarer. det er bare domt ;)
Det er sikkert mange innom å leser, men som ikke føler for å skrive noe tilbake :) Skriv for deg selv, og ikke bare for å få kommentarer :p

Karoline sa...

1. 16
2. Oslo
3. Hvorfor Ble Det Sånn / Kriss fra Erik og Kriss
4. Fordi du skriver bra og fordi jeg digger deg<3

KristineBirgitte sa...

1. Hvor gammel er du?
- Jeg er 20 år :)
2.Hvor bor du?
- Akkurat nå: Sortland. Har bodd overalt. Tønsberg, Eidsvoll, Oslo, Arendal, Kristiansand, Trondheim.. men er fra Fauske. Endte her fordi kjærsten min fikk seg jobb her så da flytta vi hit sammen :)
3.Favorittsang for øyeblikket?
- Åh.. det er mange. Jeg laster ned og spiller musikk hele dagen. Det spørs helt på humøret. Desverre, kjipt svar sikkert ;)
4.Hvorfor leser du min blogg?
- Kom over den rent tilfeldig akkurat nå :)