mandag 13. oktober 2008

Forandringer og ny spørsmålsrunde!


Denne uken skal jeg fikse litt på bloggen:) Ser det er noen av dere som har lagt merke til konken min,og det er kjempe gøy at dere prøver og gjette. Dere gir meg jaggu litt og le av.Hihi


Jeg sa på vbloggen sist at jeg gjerne ville ha noen tips så jeg kan forbedre bloggen litt. Det har ikke kommet inn så mye,men jeg skal se på resultatene av voten når den er ferdig,så skal jeg skrive litt ut fra det:) Jeg har også fått en utfordring om å lage vblogg av hjemmet mitt:-) Det kommer også etterhvert!

Men jeg tenkte litt på en ny spørsmålsrunde jeg folkens.! Er det noen som er hypp på det? Såfall så er det bare og pøse på med spørsmål. Kjempe gøy om dere kommer med litt fler enn sist:)
Bloggen blir lagt ut til uka,om dere stiller nok spørsmål. Hvis ikke så svarer jeg bare helt enkelt med et vanlig innlegg:) Det er altså opp til dere,kjære lesere.

Håper alle får en super kveld og at dere er kreative med spørsmålene deres:)

Vi blogges!

4 kommentarer:

Mammabenti sa...

ja har feiret jul med han før da:) men nå blir det likssom noe annet når vi skal være hjemem til oss,og bare meg og han. men tror det blir koselig det da:)

3 blogger du leser hværdag?

Mammabenti sa...

Oh ja skjønner deg godt at du vil dra dit da, kan du ikke invitere han til deg på julaften da? :)

Mammabenti sa...

oi ja det skjønner ejg å viss han vill, kan ikke være lett:/
Men blir jo bra viss dere møtes i jula fordi om det ikke er på jualften:)

Line og baby❤ sa...

-Nevn en viktig ting på rommet ditt som betyr noe for deg
-Hva er dine yndlingdplagg?
-Hvor ville du dratt på ferie akkuratt nå?
-Vis meg hva du har i veksa di:p

Det var litt fra meg igjen, jeg vil se film ;D