mandag 13. oktober 2008

Min første konk:)

Tenkte og gjøre som så mange andre,og lage en liten konk:)
Jeg har fått flere faste lesere nå som er så utrolig søte mot meg hele tiden og som kommer med artige tips:) Så hvorfor ikke belønne en av dere med en liten premie? det betyr ikke at du må være fast leser for og vinne!

Alt du trenger og gjøre er og svare på følgende:
Hvem skostørrelse bruker jeg?

Jeg lar konken gå frem onsdag,og den første med riktig svar vinner:-)
Legg igjen mailen din i kommentaren,så kontakter jeg deg om du er vinneren!
Det du kan vinne er et lys fra Sia med bringebærduft:)

Alle har vel brukt for et lys i høstmørket?:)

10 kommentarer:

Portveien10 sa...

Du bruker størrelse 37 i sko!?
Ren gjetting:P
Fin blogg btw.!
Ja, det skulle være en sånn knapp gett

Unknown sa...

Jeg tror du bruker 39 ;p

Monica sa...

størrelse 38

sandramarie sa...

Du bruker størrelse 35/36 :P hahaha!

Mammabenti sa...

tror du bruker str 38;)

Mammabenti sa...

tipper 40:)

Mammabenti sa...

joda tror nokk at jula blir kjempe fin jeg:D

sandramarie sa...

Okei ;p da tipper jeg 35! Haha.

Line og baby❤ sa...

36 ;D

camilla sa...

37 :-)