mandag 27. oktober 2008

Makeover!

Helgen gikk med til oppussing,Sverigetur,og innkjøp av ting til rommet:-)
Her er bildene jeg lovet dere:
Slik så rommet ut før: et typisk gutterom som trengte ny farge og litt nytt stæsj..

Slik blei det etter to strøk maling og litt nye ting;p :





Alt var ikke på plass da vi tok bilder,men jeg blei ihvertfall superfornøyd:-)
Første jeg ser når jeg våkner på morgenen er det nye søte snowboardet mitt,og den vakre kjæresten min da. Hihi
Hva syns dere? Blei det greit?:)
Nå skal jeg legge meg i senga og se litt på One Three Hill før det er natta:)
I morgen blir det videoblogg folkens;D






4 kommentarer:

Karoline sa...

Synes det ble bra jeg altså<3

Unknown sa...

Syns det ble stilig :D Brabra.

Stolt av klubben nå ja :) Blir det fest til søndagen :D

Anonym sa...

Det ble jo kjempe fint ^^

Anonym sa...

hvordan festet du brettet på veggen?