søndag 26. oktober 2008

Operasjon..Eller ikke?


Jeg har lenge tenkt på om jeg skal ta silikon..Ikke for og se billig ut,eller for og prøve og dra gutter og spille på puppene,men rett og slett fordi jeg ikke trives med de jeg har.Alle jenter som har små pupper har vel følt seg mindre pene pga dette? Problemer med topper med utrigninger og stroppeløse kjoler er også et ork..Jeg føler meg rett og slett ikke feminin til tider..Mange syns jeg er dum som vurderer det,men er det virkelig så dumt?

Jeg har ihvertfall tenkt til og bestille meg time til konsultasjon,for og se hvor store jeg kan få,hvor dyrt det blir osv:)
Men noen giga plastikkpupper blir det IKKE! Jeg skal ha noen som passer til min kropp,så ikke det ser for unaturlig ut.


Hva syns dere om silikon?
Ville dere gjort det,eller syns dere det er bortkasta penger?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan godt hende at selvtillitten stiger, og du føler deg bedre med silikon, men personlig syns jeg at silikon er meningsløst. Det blir jo stadig vanligere, og etterhvert er man vel unormal om man ikke har silikon - og jeg vet ikke hvor godt jeg liker det! Men selvfølgelig, det er opp til hver enkelt :)

Ida

Lillian . sa...

er så enig, har det samme problemet:( uff.. jeg får ikke lov fæør jeg er 18. jeg skal !

Lillian . sa...

takk for deet :) nei altså jeg har lyst, men venter å ser. om jeg skulle hatt så hadde jeg tatt sånn at det ble fint. ikke store greier, er du gaaal. hehe.

Lillian . sa...

det er bra da får du ha lykke til :)så får duse hva du gjør:-)

Kine sa...

Jeg skjønner deg veldig godt! Jeg har ikke verdens største pupper, for å si det sånn, og da er det ikke alltid like kjekt å gå i topper o.l. om sommeren -_- Oh well..

Jeg hadde nok lett gjort det, men jeg har rett og slett ikke råd til sånt :(

Ida Bianca sa...

Jeg er fullt enig med deg her! Jeg vurderer det selv, rett og slett fordi jeg overhodet ikke trives med de jeg har, og det er utrolig slitsomt til tider. Tenker mye på det, og hater at det er sånn. Så ja..

Cajjoline sa...

Jeg tok silikon for 6 uker siden, og angrer ikke det bit! Men jeg vil anbefale deg å tenke godt igjennom både når det gjelder st;rrelser og om du faktisk vil dette...

L;nner seg å gå på konsultasjon tre steder, og få tre kirgurgers mening om hva som ville bli pent på deg.

Selv anbefaler jeg Fornebuklinikken, f;lte jeg 100% trygg der. Fraråder Volvat...

Jeg trives som sagt veldig godt med mine nye fordeler, men man må ikke forvente at det blir noen omveltning liksom... Og husk at det er BARE du som bestemmer. Ikke bry deg om hva andre sier (:

Malin *_* sa...

Jeg har vel ikke synelig pupper.. men for å være ærlig, så har jeg aldri tenkt over det når jeg har på meg topper med utrigning.. tenker ikke når andre har det..