onsdag 22. oktober 2008

Trøsteshopping + uten kjæresten

Soundtrack: Lady Gaga-Love games


Outfit:
Skjerf: Armani
Cardigan: Bikbok
Bukse: Bikbok
Uggs: Dna

I dag har jeg hatt min første krangel med kjæresten.. Selvfølgelig har vi kranglet før,men dette var anderledes..Vi skreik til hverandre og drev og la på om hverandre i tlf. Hele krangelen var bare tåpelig! Jeg sitter nå her og ler av meg selv.Mens vi kranglet oppførte jeg meg som en fjortiss. Jeg syntes selvfølgelig IKKE det da vi kranglet..Da var jo ALT jeg sa skikkelig saklig og hadde stor betydning.Men etter jeg har fått tenkt meg om var hele krangelen unødvendig.
Hele dritten endte i at jeg begynte og grine og at jeg knuste min søte rosa mobil..Den fikk virkelig gjennomgå stakkars. Hele skjermen er knust,pluss at høyytaleren funker ikke lenger.H-M ringte meg opp etter jeg hadde slengt tlf i gulvet,og da skreik han: SVAR DAAAAAAAA! Jeg satt jo i andre enden og skreik hallo for full hals,men ingenting funket;p Så nå har jeg gått over til min kjedelige grå/turkise SE w580i.. Sånn går det når man ikke greier og styre sinnet sitt:-)
Vi har ordnet opp i misforståelsene og sånn nå da,så alt er bra igjen.Mihi! Kjæresten min er fortsatt den beste gutten på jord i mine øyne<3
Jeg blei ganske lei meg og frustrert av all kranglingen,så min kjære mor lot seg overtale til shopping i dag også;p

Dagens kjøp:

1. Rød strikket tunika,Risøe
2.Sort bolero & leopardskjerf,Cubus
3.Sort tynn genser & topp,H&M
4.Sort strømpis,grå strømpis + diverse makeup & stæsj,H&M
5.Sex and the city The Movie:D


Nå skal jeg gå ned og spise calzone og se på tv, og seinere skal jeg ta en langt bad og se på One Three Hill:-D Mihi.
Furter litt fordi kjæresten min er på fancy restaurant i Oslo mens jeg sitter her med min loslitte calzone som mamma har laget! Men skal nok kose meg masse selv;D Mihi!
Ha en fin kveld alle søte bloggere;*

18 kommentarer:

Anette sa...

Huff, hørtes trist ut. Men bra alt ordnet seg :-)

Mammabenti sa...

oh storm er egentlig koselig når du slipper å gå ut:D tenne i peisen,stearinlys og koke te:D

Linda sa...

Ååå det var leit å lese, meen brabra at det fikset seg da vennen (: du driver med nå da ?.
Pusspuss

Linda sa...

Jaa sant så sant. Er ikke bra å holde alt inne heler for å si det sånn, men bra dere ble venner igjen :D hehe, jaa kanskje det blir noe sånt Vblogg. Får se da vet du :D hehe. Du veit ikke om noe film/Videoredigerings program ?.Nei sitter å ser på tv da vet du (; Pusspuss

Line og baby❤ sa...

Jeg tror det lønner seg for deg å være lei deg og sur iblandt, du får jo ting av mamman din hver gang:p :D
Bra dere fikk ordnet opp snuppa;)
Forresten, den 14 nov, skal du noe da? GGF har harrytur til Sverige!:)

Linda sa...

Ååja, men har prøvd å bruke det, meeen får jo ikke lagt det inn på bloggen da :O hmmm ;S

Line og baby❤ sa...

Du får skrike ut om du vil bli med da, jeg har plass ;D ;D

Linda sa...

Jaaa, er rart. For den blir ikke lagret i enn eller annen fil eller noe, skjønner ikke jeg ;P

Kristine sa...

usj der er kjedelig å krangle med kjæresten sin. men det er godt å bli venner igjen da, og trøsteshoppe :-) masse fint du har kjøpt ;-*

Anonym sa...

Takk! :D Fin antrekk og kjøp. Huff, det er fælt å krangle...

Monica sa...

Har vært bort i flere sånne krangler med exene mine jeg også :p ler når jeg tenker på det i ettertid

Hanne sa...

Huff da, bra det ordnet seg! Så fine ting du hadde kjøpt:)

Stine F. L. sa...

Da er vi to da ;D

Takk for det :)
Fin blogg selv. Kan jeg linke?

Bra det ordnet seg med kjærligheten.

Fine kjøp:)

Linda sa...

mm, man lager det som enn filmfil, fant det se, men får ikke lagt den inn på bloggen :S

Jeanette sa...

Bra det ordnet seg :) <3
Kjempe fine kjøp :)

Anonym sa...

uffda, bra å dra på shopping så får du tenke på litt annet og da :P

Sissel sa...

Æh digger Lady gaga, å sinnsykt kule bokser :D

Linda sa...

Gidder ikke å legge det ut der ;P hehe