fredag 24. oktober 2008

Hva skjer med meg?

Hva skjer med at JEG har stått tidlig opp?

Kjæresten og jeg tok av gulvlistene,skrudde ned radiatoren osv i går kveld og holdt på til langt på natt..Jeg sovnet ikke før i 3tiden i natt fordi jeg gledet meg sånn til og få pusset opp soverommet + at det er full storm her så vinden uler rundt husveggene. Tross alt dette sto jeg opp kl 7 i dag og har allerede tatt en lang dusj,spist en god frokost og spilt Guitar Hero 3:D
Ganske stolt av meg selv nå. Som de fleste veit har jeg søvnproblemer deluxe og pleier aldri komme meg ut av senga før 12.TIDLIGST.
Nå har jeg nettopp tatt meg et deilig glass smoothie og dagens første røyk:)
Nå skal jeg legge bort tastaturet og sette i gang med malinga.Mihi


Om noen har noen bra sanger og anbefale så er det bare og komme med de. Litt god musikk gjør jobben alltid morsommere:-)

Slenger med et gammelt bilde av meg selv..
Her kan alle se hvor slask jeg egentlig er! haha;D






Vi blogges søtinger:-D

20 kommentarer:

Ida Bianca sa...

Åh, det hadde vært supert om du kunne ha lagd en til henne. Noe med leopardmønster og bilde av henne på eller noe. Hadde du overrasket henne med det, hadde hun elsket deg :p Hehe

Line og baby❤ sa...

noen ganger deilig å stå opp tidlig også, uten å være overtrøtt da seff:p får litt ut av dagen:)

sandramarie sa...

Så søøøt du er der du ligger å purker. <3

Karoline sa...

Flink du er som er blitt morgenfugl da<3 haha

sandramarie sa...

I see <3 love you baby!

Hanne sa...

Så flinke dere er! Akkurat pusset opp soverommet vi, og det er gøy selv om det er en del jobb! Veldig gøy når man er ferdig og ser hvor fint det har blitt:)

Anette sa...

Å, må få se hvordan det blir når du er ferdig :-) Hot'n cold av Katy Perry, den er bra !

Sissel sa...

Det er klart du kan, så koselig ;D skal sette opp linken din nå jeg

Unknown sa...

Guitar hero 3 er så festlig :) Så moro å pusse opp, det er gøy :]

Karoline sa...

noen ganger er det deilig å stå opp tidlig å bare kose seg :)

Anonym sa...

Jeg elsker å pusse opp :D

Mammabenti sa...

Og må få se når der e er ferdig å pusse opp:D

Stine F. L. sa...

Ja :)
Hehe, jeg skjønner.

Jeg er sikkelig a-menneske våkner klokken 8-10 i helger uansett hva.

Synes det er best å stå opp tidlig. Da får du liksom mer ut av dagen ;D

Monica sa...

Å så digg;p
har gått tom for røyk så..
Hvordan er gh3 ? :D

HILDE J sa...

Haha, du er ikke alene om å holde sengen til klokka er minst 12. Utrolig nok har det vært lite av det på med det siste året og litt til. Men det å stå opp tidlig når sola skinner er koselig, er det overskya fortsetter jeg å sove :-P Ikke alltid, en ofte nok *S*

Lykke til med oppussinga!

Marita Førisdal sa...

Jeg har en hel del,men jeg vet no ikke hva du hører på da:P

Men jeg hører på alt fra techno til r&B Hiphop osv, ikke rock det klarer jeg ikke, eller opra, men vist du hører på noe innen den duren har jeg noen sanger jeg kan skrive til deg<3=D

Mammabenti sa...

Jo får se om det kanskje blir en videoblogg, ellerno. Jeg vet ikke helt va jeg skal snakke om:p

Stine F. L. sa...

Ja, skal få se hva jeg får gjort med det :) Det er ikke bra, håper ikke det skjer med meg, fordi det er skolepc'en min, da mister jeg all skolearbeid.

Oidaa, det er ikke bra :(

Unknown sa...

Hehe, ikke prøvd Rock band. Men får vel se å få prøvd det :D Ja, man blir svært fort lei de spilla der! Liten når man maler ja, stakkar så søt a ;p Hehe :)

Unknown sa...

Ja, det skal jeg virkelig prøve. Når du sier sånn, vil jeg det skikkelig. Hehe ;p

Ja, HERLIG :) Jeg har vært kjempe humør i hele dag. FFK fortjener det virkelig, etter alt det pepperet de har fått gjennom alle åra. Så viser de at "vi" kan :)