tirsdag 28. oktober 2008

Vi skal få en liten en< 3

Soundtrack- Scott-Haley James Scott ft. Tyler Hilton (Chris) (One Three Hill) - When the stars go blue


Hei alle søtinger:-)
I dag er jeg i usedvanlig godt humør. Det er så digg og ha sånne dager:-D Dagen begynte egentlig så som så. Mamma var snill og vekket meg i tolv-tiden med frokost på sengen! Sola skinte og alt så ut til og være bra,helt til jeg skulle takke mamma for frokosten. Stemmen min var borte! Ahh,hater og være forkjøla! Heldigvis forsvant den vonde halsen etter en stor kopp kakao,så nå er det bare stemmen som er litt hes,men det går.
Dagen i dag har egentlig bare gått med til loking.Kroppen min er utrolig sliten om dagen,så er deilig og bare ta det med ro:-)

Planen i dag er:
-Rydde og vaske rommet
-Kaste klær jeg ikke har bruk for(mulig opprette en salgsblogg,om det er noe fint som andre kan få glede av)
-Ansiktsmaske
-Langt varmt bad,fotbad og en god hårkur:-)
-Tv
-Mulig endre designet på bloggen
-Mulig på kino og se Fatso;p


Må forresten nevne at viskal få en liten en:-) ENDELIG<3
Nei,vi venter ikke barn. Vi skal få oss en liten kattepus til:-)
Et grått og hvitt nøste som mest sannsynlig får navnet Tequila:)
Navnet er bare midlertidlig,for vi er ikke helt sikre enda. Har du et godt navneforslag? Gjerne et artig navn:-) Om en av dere foreslår et navn vi liker og velger til katten vår,blir det en overraskelse i vente: )




Det vil komme en videoblogg etterhvert om hvordan vi bor:)
Minner om videobloggen nedenfor! Virker som om mange av dere som har mast om den ikke har sett den:p Vært koselig om dere la igjen en kommentar siden jeg gjorde det fordi dere maste:)


28 kommentarer:

Stine F. L. sa...

Tusen takk for det :)

Ja :(

Åh, så søtt da. Pusen min heter Kåre ;D haha

Stine F. L. sa...

Ja, ikkesant. :)

Jeg har prød det. Men han skjønner ikke hvorfor venninna hans skal være sånn. Men jeg er jo jente, så jeg skjønner liksom tankene til jenter bedre enn han.

Jada,, Det ordner seg alltids engang :)

Anonym sa...

Hørtes ut som en deilig dag:-) Bloggen din er kjempe søt! Leser den fast,selvom jeg ikke har blogg selv..;)
Morsomt at du tørr og lage videblogger da!

Stine F. L. sa...

Jaa.

Det finnes alltid en ordning. :)
Han sier jo så ;D

kinehelene sa...

Åh, den sangen er så fin :)

Mia sa...

Den sangen blir man aldri lei av :) Den lille kan jo hete Missi :-D

veronika sa...

Ja, det hadde vært litt kult ; D Skal tenke over saken :D

Aleksander Eilertsen sa...

Likte bloggen^^ fine farger og bra oppsett:) får titte mer på innholdet etterhvert:)

Og takk for kommentaren:) selv om 16 var ikke noe stort år for meg:P

Monica sa...

Fikk du sett fatso? i wanna see that movie :D

Anonym sa...

Ahh søtt! Du må prate bilær og båtær ;D
Jeg bruker også høyre hjerne ;)

Anonym sa...

Neida! Digger den dialekta ;D
Jobber med mange fra fredrikstad. Det er helt konge!

Aleksander Eilertsen sa...

Ja, synes bloggen din var kul jeg:) Men er utrolig nok litt svak for rosa da^^ Og headeren var jo stilig den da:)

Hmm, jo forsåvidt sant nok det, at de er de betydelige aldrene:P Blir nok med å få til noe:p noen forslag XD? Er elendig på hosting 'n shit:)

Unknown sa...

Var helt sikker på at du sku ha bebis jeg nå :) Hehe.

Tassen syns jeg er herlig navn :D

Mammabenti sa...

Nåhh tusen takk for kommentaren på bilde:D
Har ikke hørt den sangen, så må laste den ned jeg:D

Åh katter er så søte:D har en søt en selv jeg:D

Ida Bianca sa...

Åh, det hadde vært supert! Gi meg mailen din, så kan jegs ende over noen bilder av henne? :)

Tine Carita sa...

Takk for det :-D Kult med videoblogg, lurer på om jeg skal prøve selv :) Med en spørsmåls-runde :DD

Anonym sa...

Hehe jeg bodde 2 år i Sandefjord, de snakker nesten likt der. Kanskje det har noe med det å gjøre. Men jeg syns den er kul :D

Mammabenti sa...

Tusen takk søta for alle de spørsmålene:D

Ja viss jeg får til det her me videoblogg så skal jeg lage :D

Karoline sa...

Vanessa.. Ikke spør hvorfor, men jeg synes katten passet det navnet..haha<3

Mammabenti sa...

Ja er kjempe morro med masse og forskjellige spm da:D hehe...

Renate sa...

Så koselig å bli vekt med frokost på senga:) Det er kjedelig å være forkjøla, men bra at du ble bedre.Så søt pus, jeg er ikke kreativ når det kommer til sånt, så jeg vet ikke jeg, hehe:)

Line og baby❤ sa...

Nei, hos meg er det ikke snø enda, og takke faen for det :D Det sludda litt når jeg var ute å kjørte ista, så må nok legge om til vinterdekk idag og cosworthen er satt inn:/ Uff, har ikke fått gått no med mine enda, jeg gleder meg ikke:p

Anonym sa...

De skinsa er dødskule! Tror kanskje jeg skal prøve å selge den gamle. Vet ikke hvor mye jeg kan få for den men kanskje mamma trenger ny laptop snart, kanskje hu kjøper min, så blir det en vinn/vinngreie;)

Line og baby❤ sa...

Uff ja. Glad jeg slipper det. Venninda mi jobber i moss. var kaos der også, så ho fikk jobbe hjemme i dag:p Prøvde å gå i de ista, men jeg ser jo ut som den klovnen i dem:p Uvant å gå i så høye:p

Anonym sa...

Jepp, håper på det :D

Line og baby❤ sa...

ja, ho jobber i avis, så da gikk det bra :) Jeg vurderer sterkt å ta noen andre jeg også, brått blir det hvite isteden for svarte:p Mine var også litt trange. Faen å du drar i land kommentarer for tiden, bloggen din blir stor nå:)

Linda sa...

Du er så søt Tine :D <3
Også den lille pusen også ...
Du driver med da?, pusspuss

Aleksander Eilertsen sa...

Hr er man da bare ærlig;D kjempefin blogg;D

Hmm, ganske smart det:) må finne et sted å ha det, men god ide:) black and white framfor "pimp 'n hoe" :P hmm. Takk for forslagene^^