tirsdag 21. oktober 2008

Where's your head at?


Dagens outfit:
Genser: Bikbok
Belte: Tiger of Sweden
Bukse: Vero Moda
Klokke: Random,syden..
Makeup: Smokey eyes..
Nå har dere lesere mast som guder(ja,enkelte av dere har vært ille;p ) ang vblogg. Jeg tenkte at dette fikk bli en stund til,men etter mye mas tenkte jeg: Yeah,let's go! MEEEEN dere må da for pokker stille spørsmål da;p Ellers gidder jeg ikke lage video,da legger jeg bare ut vanlig blogg.. Jeg sitter her med 12 spørsmål hittil,og det blir ingen videoblogg om ikke dere kommer med minst 10 til ihvertfall.. Kan dere ikke spørre om noe litt utenom det vanlige? Ikke det samme gamle: "nevn 3 blogger du leser fast" osv.. Sånne ting svarte jeg på i forrige vblogg:-)

Egentlig lovte jeg dere og ha vbloggen klar til i dag,men som sagt dårlig med spørsmpl blir ingen vblogg,så jeg gir dere sjansen i kveld til og slenge inn flere spm:-) Hvis ikke blir det ingen video!

Ellers må jeg bare nevne at mamma har vært litt søt mot meg i dag og kjøpt nye sko og pysjbukse til meg,fordi jeg kjedet meg og var sur(a)






11 kommentarer:

veronika sa...

Så søt moren din er :D

Svar fra kommentaren på min blogg: Ja, jeg kunne virkelig ønske at gutter begynte å kle seg slik. Jeg melter hver gang jeg ser en av de i Oslo. Elsker det! :D

veronika sa...

Hehe, sånn ja :)
Ja, det må jo passe til stilen hans også, ellers blir det helt feil :)

Unknown sa...

Så snill moren din er :D

Anonym sa...

uggs <3

It's Aggy bitch! sa...

så grei mamma du har! :)
artig med videoblogg da!
hmm hvis du har en hobby eller noe kan du ikke vise det eller noe? :)

Unknown sa...

Ja, veldig sånn USA stil. hehe. Ja, jeg å hadde blitt utrolig glad da :) Er så koselig når mor kommer hjem noe noe greier. Like kost hver gang :D

Emelie sa...

Så snill moren din er da;) moren min kjøpte også noen liknende sko til meg faktisk=D

Unknown sa...

Hehe, ja det er kjempe kost littegran, så blir man ekstremt lei det etterhvert. Vi har det oppe fra slutten av november til starten av januar. Uff. Ja, ikke sant. Men morsomt å få gaver uansett :) Liten ulempe å være 18 +, hehe :)

Unknown sa...

Hehe, ikke sant. Man blir nok lei jula før jula egentlig kommer pga den starter så tidlig. Nei, når jeg tenker over det. Man blir aldri lei jula :D Du får pynte huset i akershus også :) Det er så kost å pynte opp til jul :]

Kristine sa...

kjempefint antrekk, enkelt meg søtt :-) så snill mamma du har!

Cecilie sa...

så søtt av moren din!:)