tirsdag 21. oktober 2008

Hyttetur! I need help!

Beklager at jeg nok en gang har vært veldig stille i helgen.Det kommer som vanlig av at jeg har vært opptatt med andre ting. Helgen har gått med til: Fritt Vilt 2; Colloseum, shoppingtur med kjæresten,tacokveld & Nintendo Wii, rydding av huset og Rock Band :)
Hatt en herlig helg sammen med kjæresten,Silje,Henrik,Karen-Marie,Kevin,Yassin & Thea:)
Se hva søte kjæresten min kjøpte til meg:




Ellers i helgen har typen og jeg planlagt en hyttetur! Det blir ikke noe av før til vintern da,men vi tenkte at en koselig hyttetur til Trysil elns hadde vært konge:-D Begge to savner det og være på fjellet og kose seg i bakken,så hva er vel bedre enn at vi tar en tur sammen og ber med noen venner?:D mihi. Jeg gleder meg såå sinnsykt! Skal kjøpe meg nytt brett og ny dress snart:D Alle brettene jeg finner som er skikkelig fete er altfor lange:/ Jeg kan maks ha 145 cm brett.. Kjæresten sa vi kan ta en tur til Oslo Snowboardsenter og sånn og titte litt,men jeg er så rastløs og gira,så jeg vil ha NÅÅÅÅÅ! Er det noen av dere som veit om et sted de selger brett som er 145 cm korte eller enda mindre? Fint om dere vet om noen nettsider med brett ihvertfall,for de sidene jeg har sjekket ut har bare lange eller stygge brett:/ Dere MÅÅ hjelpe en "dverg i nød" ;p
Legger ellers ut bilder av en hytte på Trysil somjeg kunne tenke meg og leie når vi skal oppover+ litt annet som står på ønskelista:-)













Jeg har aldri brukt hjelm i bakken før for jeg syns det ser så sinnsykt tåpelig ut! Men er det ikke bedre og beskytte hodet sitt? Jeg tror man angrer den dagen man sitter hjemme som en grønnsak. Jeg syns denne hjelmen var litt søt,og jeg vurderer faktisk og kjøpe den:-)

Bruker dere hjelm i bakken? Hva syns dere om hjelmen fra Bern?











8 kommentarer:

Marita Førisdal sa...

jeg har aldri stått på ski eller noe aldri vært på hytte turer og slikt.!:O Så jeg vet ikke^^men har veldig lyst og prøve da:)

Marita Førisdal sa...

og btw jeg går nok offentlig i såfall for 70.000 er mye mye penger:O ^^ unnsett..

ja, tror nok jeg blir fornøyd bare litt redd kanskje:P

Mammabenti sa...

jeg er ikke en vinterbarn,så jeg har ikke stått på ski eller brett:D

Ja ikke sant,man blir mye sterkere av sånner ting:D

Marita Førisdal sa...

hehe^^ dåe er vi to hadde likt å sett deg fly på tryne så jeg kunne le litt^^ du hadde nok fått deg et god latter vist du hadde sett meg på ski for første gang^^,
Nå fikk jeg lyst og finne en hytte og dra på tur^^ arg...

Marita Førisdal sa...

Da kan vi like godt le av hverandre^^, jeg skal så kjøre fordbi deg^^ om jeg ikke tryner forbi deg da!:)

Marita Førisdal sa...

Da kan vi like godt le av hverandre^^, jeg skal så kjøre fordbi deg^^ om jeg ikke tryner forbi deg da!:)

Marita Førisdal sa...

Jeg så så for meg det du nettopp sa! herregud jeg ler^^, Men likte bedre det med at vi sitter på hytte å drikker kakao^^ og blogger^^ NICE!=) Og ake JA TAKK^^ Bedre det en å tryne da, selvom jeg har en tedens til å falle av av og til^^,

Anette sa...

Så søt rosa spake :-) Jeg har ikke peiling på brett og slik,så vet desverre ikke av noe :-)