tirsdag 2. desember 2008

En smakebit av mitt liv..

..De siste 5 årene..
Jeg vet jeg har en del lesere som sier de har sett meg et sted før. En av de første kommentarene jeg fikk av Cathrine var: " du virket kjemt,er sikker på jeg har sett deg et sted før!"
Tenkte og gi dere en liten smakebit av hvordan jeg har sett ut de 5 siste årene:)
Filmen begynner med bilder fra jeg var 15 år.
Dette er nesten litt flaut,men da får dere leserne noe og le av i det minste:-D mihi!

Spør du meg om jeg er glad jeg har forandret meg er svaret:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

9 kommentarer:

Linda sa...

Noen av de gamle bildene husker jeg (: hehe <3.

TINE sa...

Linda: hehe det kan jeg tenke meg;p

Unknown sa...

Første kommentaren min. Hihi :) <3 Haha, så søt du var/er:)

Anonym sa...

Eh.. Jeg har ikke ord..
Jeg må si jeg likte den gamle deg haha! Jeg skal være forsiktig med hva jeg sier, eller så vil du vel tro jeg er en syk, syk mann. Men det var fine bilder kan man si (A)

Anonym sa...

Jeg likte bilde med capsen og med lua. For det første, så er det kult med jenter som er litt hiphop, litt farger og litt freeesht. Du snuser, det er også litt kult. Til en viss grad. Hehe

Line og baby❤ sa...

alltid vært pen du :D

Ina Margrethe sa...

Forandring fryder :)Men pen har du alltid vært :)

Line og baby❤ sa...

Takk for det:) Begynner å komme seg. Ny sofa og sånn nå så hjelper det:)

SKN sa...

alle forandrer seg i løpet av noen år :)