tirsdag 2. desember 2008

Desemberidyll<3


Jeg fikk nettopp dette bildet av kjæresten min:-)
Vi har fått snøøøøøøøø:D
Masse snø faktisk.Han har hatt problemer med og flytte på bilene i dag .
Jeg er på besøk hos mamma nå,men skal hjem til Akershus i morgen,og nå gleder jeg meg masse! Selvom snøværet betyr mer kaos på vei hjem osv,så gleder jeg meg til all snøen.Den første snøen i Fredrikstad kom i går,og den blei borte..Det har snødd i dag også,men det legger seg ikke.Jeg HATER slafseføre:/
I morgen når jeg og min kjære har handlet julegaver og spist middag skal vi faktisk lage snølykt.
Har ikke gjort det på minst 6-7 år,så jeg gleder meg.Mihi.
Om snøen blir liggende skal vi ta med et vennepar ut på aketur på lørdag,også skal vi bake boller og lage kakao når vi kommer hjem:)
Jeg blir aldri voksen,liker og beholde det barnslige i meg jeg:)
Og nå har jeg i tillegg innmari lyst på en baby(a) Kanskje derfor jeg brått liker jula så godt,og er barnslig?
Ikke veit jeg:)
Håper alle har en fin kveld:)
Nå skal jeg drikke julebrus,spise kakemannen min og se på One Three Hill:)

12 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Snø er så koselig :D Dessverre har alt regnet vekk her

Line og baby❤ sa...

Du skal ha 3 bebier, så det er bare til å begynne ;D Her ligger snøen nå, selv er jeg ikke glad i den, men det er bare fordi jeg ikke får brukt go'bilen:p

Ina Margrethe sa...

Ååå, heldige dere som har snø! :D Vi har jo litt snø, men ikke nok til at bakken åpner. Dessuten er det iskaldt her. Mellom - 5 til - 20 :s

Susanne sa...

Snø er så kos :) Vi har fått litt snø vi og :) Men bare litt.. Nå er det ikke lenge til jul. :) Jeg må virkelig si jeg gleder meg! :D :D

Anonym sa...

åhh..digg med snø da<3

Susanne sa...

Digg :) Vi har bare 10 cm eller noe vi.. Ikke det engang.

Line og baby❤ sa...

Så koselig da:) Aww:) Gleder meg til det blir min gang en dag. hehe.. Hva sier typen til det da?:)

Anonym sa...

Jeg vil og ha snø :(((
Heldiggris :D

Line og baby❤ sa...

åå, så koselig da:) Bjørn skal bli ferdig med skole først hvertfall, så får vell bli om noen tiår eller no ;p hehe..

Ingrid E. sa...

one tree hill<3333
ingenting som er er bedre enn desember idyll:d

Ingrid Marie sa...

Snø er så pent og hvitt:)

Shelly sa...

Så koselig med snø! :D
Høres kjempe gøy ut alt det du skal, ake, lage snø lykt.

Bra noen fremdeles har "barnet" i seg enda, og ikke er for voksen til og kose seg i juletider :-)