lørdag 20. desember 2008

Ny tatovering:)

I dag skulle typen ta tatovering på hånda fordi fettern hans Frode bestilte tatoveringstime som en del av julegaven:) Han hadde på forhånd bestemt seg for og velge det kinesiske stjernetegnet for året vi er født i,altså dragen(1988). Jeg har allerede denne tatoveringen på hoftebeinet fra før av:)

Mens typen satt og venta på at tatovøren skulle bli klar så jeg på tatoveringer,og jeg fant igjen tegnet for tvillingene. Jeg har lenge hatt lyst til og tatovere dette tegnet,og i dag fikk jeg muligheten. Jeg fikk tatoveringen i julegave av Frode:) Nervene kom fort,for jeg var jo ikke forberedt,men nå er jeg bare sinnsykt glad for at jeg tok timen,og jeg skal bestille meg en time til i januar/februar for og få meg en tatovering til,på leggen;D

Her er frode sin nye tatovering,som er det kinesiske stjernetegnet for året han er født i:

Min gamle tatovering og Hans-Marius sin nye:)

Min nye tatovering:)

1.Har du tatovering?
2.Hva syns du om tatoveringer generelt sett?
3.Hva skal du resten av helgen?:)

12 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Jeg har ikke tatovering, men det er fordi jeg er redd jeg kommer til å angre :p

I helgen skal jeg jobbe, jobbet 11 timer i dag, og imorgen er det søndagsåpent, så da må jeg jaggu på jobb da også. Jeg og bjørn vidar skal på kino idag da:) Maw manus ;D

Unknown sa...

Jeg har ikke, men skal ta noen snart. Jeg elsker tattoveringer og piercinger og slikt. Fasinerende med kroppskunst. Men det burde være noe personlig da syns jeg. Jeg har kjempe lyst på en skorpion fra nakken og nedover og noen småting andre steder :) Gleder meg te jeg blir atten, da skal jeg ta det ;p

Anonym sa...

har ikke tatovering:p
hm,er ikke sikker.Noen er ganske så fine:)
hm, restem av helgen skal jeg bare kose meg og prøve å komme i julestemning;)

Marita Førisdal sa...

Jeg har ike tatovering,men har kjempe lyst på da!

Men vet ikke når jeg skal ta og hvor enda!:) Men gleder meg i såfall.. tror det blir noe som betyr noe:P

Anette sa...

Så kult! :-) Jeg har tatovering på ankelen. Jeg liker tatoveringer så lenge det ikke blir harry! :-)

Krii sa...

Vinnern er trukket ut i konkurransen min! stikk innom for å skjekke!:)

kul tatovering ;) Ønsker meg en selv, men tørr ikke ta osv :S huff

aninegunstrøm sa...

jeg har ikke. men en dag jeg vet hva jeg vil "merke meg" med, vil jeg nok ha. men det vil bli en diskre en.Jeg syntes tatoveringer generelt sett er helt okei, mange fine, men mange feil-tatoveringer også.Likte deres :)

Aleksander Eilertsen sa...

Har ikke tatovering, men har litt lyst på selv om jeg ikke vet hva.
Tatoveringer er jævlig stilig hvis det er riktig motiv på riktig person:)
Helga? deppe, bli "frisk":P

Anonym sa...

søte tattoos :)
Tatovering er kult, men vet ikke hva jeg selv vil ha. Resten av helgen skal jeg slappe av! Har vært på fylla hver dag nå. SLITEN. Jeg ble voldtatt i går. Det er første gangen jeg har hørt om noen gang, at en gutt blir voldtatt.

Anonym sa...

Jeg har ingen tatovering, men skal ta en på armen, gleder meg :D

Anonym sa...

eg skal ha tatovering :) syns det er utruleg kult!

Mari sa...

Kjempetøffe tatoveringer! Jeg digger tatoveringer og har 3 stk. nå. Det blir nok flere:)