tirsdag 23. desember 2008

Julefeiring hos mamma:)

Nå er jeg hjemme hos mammaen min igjen:) Jeg tenkte og feire jul her i år,for jeg savner tanteungen min og søstra mi,så litt kvalitetstid med de er noe jeg virkelig setter pris på nå!

I dag står Flåklypa Grand Prix på programmet! Jeg bare mååå se den. Hihi. Minner meg sånn om barndommen min.
Seinere i dag skal jeg hjelpe mamma med og pynte juletreet.

I helgen pyntet jeg og kjæresten juletreet hjemme også,selvom ingen av oss skal være hjemme i jula syns vi det var koselig med et juletre for det:)

Vi klinte også til med en skikkelig julevask! Det var sinnsykt slitsomt,men var digg at hele huset luktet skikkelig reintog at vi slapp masse rot i kriker og kroker:)

Vi skal jo ha folk på nyttårsaften,så det var greit og få ryddet bort ting fra spisestua osv(vi er ganske slappe på sånt ellers;p )





Hvor skal dere feire jul i år?
Har dere julestemning?:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skal feire jul hjemme, vi får over 20 gjester! Det blir koselig :D

Har ikke julestemning! Det er litt synd!

Line og baby❤ sa...

Jeg skal feire jul sammen med pappa og de hos tante og onkel. Blir endel folk.. Jeg har ikke så veldig mye julestemning, jula blir ikke det samme uten snø :/
GOD JUL:)

Anonym sa...

Haha den er kjip! Da får du veldig mye oppmerksomhet da. Alle må jo hilse på kjæresten ;D

Anonym sa...

Haha da er vi to som blir nervøse;) Vet akkurat hvordan det er.. Er ikke akkurat moro i starten! Men det går sikkert fint :)

Anonym sa...

God Jul :D

Unknown sa...

God jul, babe!
Kos deg masse i kveld! ;-)

Anonym sa...

GOD JUL :)

Anonym sa...

Så koselig:) God jul til deg og dine:)

Shelly sa...

Så koselig :)

Jeg skal feire jul hos min onkel osv, blir hyggelig det i guess.

Ønsker deg en riktig god jul, håper du får en flott dag! :)