mandag 15. desember 2008

Pokerface!

Vinneren blir annonsert i kveld..
Jeg har faktis hatt så seriøse problemer med og trekke en vinner,så vinneren vil bli trukket i kveld,via en loddtrekning. Jeg skriver ned navnene til de som jeg mener fortjener og vinne,bretter dem sammen,legger dem i en bolle,rører rundt,trekker en lapp, og så en til:)
Jeg skal filme alt sammen så dere ser at det ikke blir noe juks;)

De som skal være med i trekningen er:


Fredrik
Line
Susanne
TineCarita
Kristine
Kine-Helene

1.premien er et gavekort på 200 kr fra feks:
-Gina Tricot
-Urban
-Laundry
-H&M
-Jack&Jones
-Vero Moda
-Cubus
-Lindex
-Carlings

Dere kan få velge dette selv.Men skal du ha et gavekort fra Gina Tricot,Urban eller Laundry må du vente litt på premien for får ikke kjøpt gavekort derfra før jeg reiser hjem til kjæresten min igjen på torsdag/fredag.

2.premien blir en goodiebag med ting som alle har brukt for;D
Ta det med ro,er èn for jenter og èn for gutter..

Følg med på bloggen seiener,så annonserer jeg vinneren:) mihi

Lykke til alle sammen<3

11 kommentarer:

Anonym sa...

Oooh sexeh ;D Jeg er nominert? :P
Eller er det mange Fredriker som leser bloggen din?

Det er ikke så lett å kjøpe seg i hjel. De selger bare noen bukser,dresser og t-shirts. Jeg trenger gensere :(

Anonym sa...

Parfyme er en helt annen historie.

Jeg tror jeg har over 10 forskjellige dyre parfymer. Og utrolig mange mindre dyre. Men jeg liker de dyreste best.

En ting jeg syns er veldig morsomt er å gå på parfymeri og se på priser der. Parfymer jeg har betalt 150 kroner for, koster jo 7-800 kroner!

Anonym sa...

Er jeg nominert? Eller en annen Susanne ? :p
Du er så søt! Elsker seriøst bloggen din! :D gleder meg til trekninga. :)

Bare en kommentar til forje innlegg, Gosh det pepperkakehuset så deilig ut! :D

Anonym sa...

HURRA!!! :D Jeg prøvde å trykke på linken, men det gikk ikke, derfor jeg lurte. :) Nå ble jeg glad ! :D Skal følge med på bloggen din hele dagen! (H) Hoho. :P Gleder meg :) Kos deg på juleshopping! :D

Kristine sa...

åh håper jeg vinner <3 skal følge med i hele dag!

du må bli med i konkurransen min også ;*

Kristine sa...

om det var meg kristine da ;)

Anonym sa...

Så morro!! :D Ja, gjett om jeg skal følge med, a! :D :p

Kristine sa...

det er jo ikke så mange påmeldte da ;* og det er loov med rævsleiking, haha <3

Anonym sa...

Off ja juleshoppingen i år tar helt av, off, kjedelig altså! :(

Anonym sa...

Nå er det kvelden! :P

Når tror du det kommer ut her a? :)

Stine sa...

Hei!
Kan du kontakte meg så fort som mulig på min e-post? Jeg har et spørsmål om din lady gaga comment ... :)

stjerntall@hotmail.com
Takk,
Mvh
Stine