lørdag 13. desember 2008

Pepperkakehus og julegaveshopping:)





Sorry for dårlig blogging i det siste,men har skjedd så mye denne uka..
Torsdag lagde kjæresten og jeg pepperkakehus,og vi har hatt våre diskusjoner om det blei fint eller ikke:p Jeg syns det blei stygt,mens han og alle andre digger det!

I går var vi en tur på Ikea og handlet julegaver til Silje og Henrik som har fått seg leilighet på Opsal i Oslo:)

I dag har vi vært en tur i Charlottenberg og handlet litt flere julegaver og litt mat osv til jul/nyttår.
Jeg fikk kjøpt meg snowboardstøvler i dag:D De matcher faktisk bindingene til brettet mitt! Dødsfornøyd!
Også kjøpte jeg meg nytt undertøy og en tunika;D

Nå har vi akkuratt pakket inn masse julegaver,så nå skal jeg hoppe inn i joggisen og lage mousakka:D
I kveld blir det bare slækking med film osv,får besøk snart. Mihi.

Hva skal dere i kveld søtiser?

Håper alle har en SUPER helg:)













7 kommentarer:

Kristine sa...

undertøyet var dødskult <3 elsker boksere!

Mari sa...

stilige snowboardboots!

Anette sa...

Så fint pepperkakehus :-D

Anonym sa...

syntes pepperkakehuset ble fint, jeg, men det hadde blitt enda finere om det hadde vært noe pynt på taket:)

Anonym sa...

I går var jeg på fest. Og pepperkakehus er nice :D

Anonym sa...

pepperkake huset ble jo fint:D

Bjørg Kristin sa...

Det pepperkake huset så nam ut! Fin blogg :D