søndag 11. januar 2009

Da var min tur kommet..

Grunnen til at jeg ikke har blogget på noen dager er fordi jeg har fått den herlige infulensaen som går nå:-) Åååh jeg føler meg så heldig! Jeg har greid og holde meg frisk siden april ca,så nå måtte jeg selvfølgelig bli skikkelig syk!
I går hadde vi familiebursdag her,for søstra til Hans-Marius. Tanta hans hadde laga stort koldtbord og vi skulle kose oss skikkelig. Alle koste seg,utenom meg,for maten smaker bare rart.

I dag feiret søsteren min bursdagen sin,og vi skulle en tur til Sarpsborg for og besøke henne,men i stedet endte jeg opp hjemme under dyna.


Men nok klaging,nå skal jeg slenge meg på sofaen og se på tv,før jeg tar en lang og deilig dusj med masasje:)



Har dere hatt en fin helg?
Flere enn meg som er syke?:/










11 kommentarer:

Unknown sa...

Alle og enhver får den, i tur og orden. Uff, jeg har også influensa. Den var på vei til å gå bort, men jeg var ute inatt i lite klær og da ble det værre igjen :/

Men god bedring ;)<3

Karoline Refvik sa...

Eg er heldivis nettopp blitt frisk, etter å ha lagt på sofan i alt for mange dager! Så du får ha god bedring!:)

Kristine sa...

uff, GOD bedring søta <3

Anonym sa...

huff, good bedring::))

Karoline sa...

god bedring da :)
jeg har nettopp vært syk jeg :/

Anette sa...

Å, så kjedelig å være syk. Du får ha god bedring :-)

Anonym sa...

uff da:( var sjuk i romjula jeg:S
God bedring da:)

Anonym sa...

Glad du likte den!

GOD BEDRING søta! ;*

Line og baby❤ sa...

Ønsker deg masse god bedring. Jeg er heller ikke i form, men sikkert ikke like ille som deg. ;)

Anonym sa...

Huff! Jeg syns synd på deg, jeg var syk forrige uke, gikk heldigvis fort over! Det hjalp med mye søvn og lange arbeidsdager.

særp.. blææ! :P

Anonym sa...

God bedring :/