torsdag 8. januar 2009

Hjem kjære hjem:)

Beklager og måtte utsette dere for min bleikfeite mage,men selvutløseren på kameraet er monga!:)

Dagens outfit har vært litt baggy og avslappet,nettopp fordi det er sånn mitt humør er i dag:)
Bukse: Gina Tricot
Tee: Gina Tricot
Genser: Wesc,Stress
Lue:Kari Traa,G sport..

Dagen i dag har egentlig så og si bare gått med til bloggen.
Yes I know,det har ikke blitt postet noen innlegg,og heller ikke blitt gjort noen forandringer.
Tiden har jeg nemlig brukt på de søte leserne mine!:) Jeg har prøvd og ta meg skikkelig god tid til og svare dere på mail og på kommentarene deres. Dere er så koselige alle sammen.hihi.

Nå sitter jeg bare og slapper av,sletter håret og venter på kjæresten min. Han kommer til Fredrikstad nå rundt 8.tiden for og hente meg,og få meg hjem til Akershus<3>Jeg gleder meg til og komme hjem til gården jeg! Kose med kattene våre,pusle i huset og prøve og bli frisk!

I helgen blir det bursdag både på lørdag og søndag,siden søstra mi og søstra til Hansa hadde bursdag på onsdag.Mihi. Blir kos,men mye stress!

Jeg lurer på en liten videoblogg igjen snart! Er det noe spesielt dere har lyst til at jeg skal blogge om?:)


Jeg ser forresten at lesertallet og kommentarene øker nå!Kjempe artig:)

Håper dere får en fin kveld!


Blogglisten

20 kommentarer:

Anette sa...

Vi har lik bukse :-) Det er godt å ha på baggye klær. Jeg bruker det noen ganger selv :-)

Line sa...

Kul outfit ;p

Anonym sa...

Likte buksa di:)
syns det hadde vert koselig med en videoblogg igjen:)

Karoline sa...

Likte buksa di da:)
Videoblogg er altid gøy ^.^

Anonym sa...

ehm, hvorfor kan ikke alle jenter være i det humøret hver dag? den stilen er både digg å se på, og ikke minst digg å gå i. Jeg tror alle jenter som sier det er deilig å gå i tightfitbukser lyver. Jeg tror ikke på det! Umulig! Baggy<3

Unknown sa...

Ey, har lik bukse ;d

Line og baby❤ sa...

elsker stilen din, avslappet men søt :) selv digger jeg baggy bukser, har noen i skapet selv, men jeg føler meg som en klovn i de, og klarer ikke velge meg sko til de buksene:P

Anonym sa...

Nice outfit ^^

Mammabenti sa...

Gratulerer du vant konkurransen min på bloggen min:)

Anonym sa...

ha en fin kveld du og :)

sandramarie sa...

Søte søte jenta mi! <3

Anonym sa...

godt med avslappet stil noen ganger^^

Anonym sa...

likte buksen :-)

www.martineruud.com

Jeanette sa...

God helg:)

It's Aggy bitch! sa...

fine klær :)

Line og baby❤ sa...

hehe, jeg kjøpte meg sko kun til akkkuratt den ene baggy buksa mi, dum vettu:p

Susanne sa...

SØTA SØTA SØTA! Bare informerer at videoen er ute.

Anonym sa...

Tøft outfit! btw! =D

Karoline sa...

Så stilige tatoveringer du har!<3

Kristine sa...

elsker tatoveringene dine ;-*