tirsdag 27. januar 2009

IT'S A NICE DAY FOR A WHITE WEDDING!

Som de fleste veit skal storesøsteren min gifte seg i april,og nå er datoen satt:)
17.april skjer det.Mihi. Jeg gleder meg litt,samtidig som jeg gruer meg. Gleder meg til og se lille tanteungen min i dress og til og få masse tid med familien og kjæresten! Gruer meg litt fordi jeg skal gå i lang kjole og fordi jeg må holde tale for søs! IIIK,jeg liker ikke og snakke foran mange folk! Tenkte og gjøre det enkelt og litt morsomt og holde en tale om hvordan jeg og søstern min hadde det sammen da vi vokste opp! Tror hun kommer til og bli flau over de "slemme" tingene hun gjorde mot meg da vi var mindre. Søstern min har vært en herlig støtteperson og god venn i snart 21 år,og jeg er glad for at akkuratt hun er min søster
:)
Nå skal jeg bare rette ut håret,så skal mamma og jeg dra og møte søs. I dag er det tid for og lete etter den perfekte brudekjolen.

Selv har jeg min kjole klar til bryllupet:)
Det blir denne kjolen som jeg fikk av mamma da jeg skulle på skoleball i 10.klasse.
Utrolig at den fortsatt passer,og at den faktisk nå må sys inn litt i livet.
Jeg elsker den!
Kjolen er håndsydd og kommer fra Canada.
Prisen for snart 6 år siden var 5000 kroner,men mamma fikk den for 2000 siden den var brukt èn gang.
NICE:)



Husk spørsmålsrunden!
Fint om dere skriver spørsmålene deres på innlegget under,så slipper jeg og lete igjennom så mange innlegg:)

10 kommentarer:

Lena. sa...

Aha, skjønner!:)
Vi skal leie leiligheten. Ingen av oss som har lyst til å ta på oss noe lån enda, så blir leie enn så lenge:)
Noe av det peneste jeg vet er å se tanteungen min i dress, så skjønner deg der! Blir bare automatisk at man smelter HELT!;D

Lene sa...

Utrolig fin kjole! Den leopardtoppen du spurte om, er kjøpt på H&M :)

Lena. sa...

Japp!:) Så lenge leia ikke tar livet av oss, så ere like greit å gjøre det sånn føler jeg.. Deilig at den er oppussa også ja, så kan vi fokusere på alt annet isteden:D
Er kos å være tante ja!:) Er ille morro å skjemme døm bort også, uannsett hvor blakk man blir av det;p

Anonym sa...

Svar: Takk for det. Blir så lei av alle de som klager, så en gang må det komme ut, og som regel har de fleste veldig fin personlighet, og det er det som teller!:)

Anonym sa...

åh, bryllup er så koselig! griner like mye hver gang.

Caroline sa...

For en fin ballkjole!

Unknown sa...

Aah, så fin kjole :)

AK sa...

Søsteren min skal også snart gifte seg, men vet desverre ikke når. Da må nokk jeg også holde tale, men vurdere å få med broren til å lage talem som en sang istedet:)

Anonym sa...

Hei askepott :D HAr du flytta fra fr.stad? MAKAN!

Lena. sa...

Ja, bare at jeg har 4 tantebarn. Så pengene går veldig fort:) Men er koselig å bruke penger på døm uannsett da! Hihi;D
Ble det noe brudekjole idag?:)