tirsdag 27. januar 2009

TINES FÆLE TIRSDAG!

Soundtrack: The Prophet- Hardstyle baby


Outfit:
Genser: Gina Tricot
Tynn genser: H&M
Bukse: Vero Moda
Belte: Luis Vuitton
Skjerf: Luis Vuitton

I dag hadde jeg en slik dag hvor jeg egentlig bare ville begynne og grine når jeg så inn i skapet!Alle klærne i skapet mitt var drit stygge! Følte egentlig at jeg ville sett bedre ut om jeg klipte hull i en søppelsekk og dro den over kroppen:) Kanskje jeg skulle hatt en brun papirpose over hodet også? Med hull til øynene da selvfølgelig..Flere som har sånne dager innimellom?
Nå skal jeg trøkke kroppen min under pleddet og slenge meg på den deilige sofaen min og nyte tv'n:) Pysjbuksa og hettegenseren er allerede på plass på kroppen,så nå mangler jeg bare og fjerne sminka og sette håret i hestehale. Jeg tror jeg er på vei til og bli en boms!

Btw,så skal typenog jeg på fest i helgen,for dama til en kompis av han fyller endelig 20:)
Noen som har noen idè for et fint antrekk?
Jeg har planer om og kjøpe noe nytt,men jeg aner ikke hva!
Kan noen pliiiiiiiis hjelpe en jomfru i nød?:)

Koselig om flere legger meg til på bloglovin' !
I KNOW YOU WANT TO! hihi



10 kommentarer:

Lena. sa...

Hehe, kanskje fordel at ho på 17 venter bittelitt ja. Om ho ikke har fast type og sånn da:) Den kjolen hørtes nydelig ut.
Ææææ, gleder meg til det er min tur til å prøve brudekjoler og stæsj! Det gjør sikkert du også..
Haha, alle klæra jeg har er alltid fæle, og det er sikkert grunnen til at jeg shopper mye ;p
På fest pleier jeg å ha en kort eller halvlang kjole med noen stilige strømper eller tights m/tunika og helst litt tilbehør som synes godt. Med litt farger osv, elsker farger:-D Jeg orkærnte å ha olabukse osv, det blir så stivt når jeg danser;) Men nå vet jeg ikke hva du liker da selvfølgelig;)

Lena. sa...

Bra ho er 17 da, for da klarer ho hvertfall det meste sjøl:) Aner ikke hvor det er noen spreke kjoler fortia gett. Har Ikke funnet noe i Særp eller fredrikstad hvertfall! Så skal på en shoppingrunde i Oslo imorra og håpe på at jeg finner noen på Zara, GT ellernoe:-D Får aldri nok kjoler, eller klær generelt.
Nta, så koselig sagt!:) Er ille glad for at jeg fant han hvertfall. Er ikke mange gutter som har den personligheten der. Etter hva jeg har erfart hvertfall! Er bra du ønsker han alt godt, det viser litt om åssen person du er også:)

Anonym sa...

Følger deg allerede <3

Jeg har sånne dager hver dag, for jeg har så lite klær! :(

Anonym sa...

Helt med på den! Jeg skal også vinne i lotto, vi kan jo ha sånn lottoparty når vi vinner :D

Lena. sa...

Håndball er jo ille morro da:-D Er glad i å shoppe i Oslo, men kunne aldri tenkt meg å bo der. Er nok for glad i Særp, Sparta osv:)
Du får slenge deg på meg og Line, haha. Drar så tidlig at jeg kommer til å shoppe i søvne!;)
Er bra du tenker sånn hvertfall:) Tror ikke det er pissprek, da hadde jeg helt klart ikke skrevi med deg nå.. Er glad for at hjertet hans danser litt jeg også:) Trivæs virkelig med han.
Når kommer det videoblogg da?;)

Anonym sa...

Haha hells yeah! Gleder meg allerede!

Kristina sa...

Utrolig fine bilder :-)

Unknown sa...

H&M har fått inn eller holder på å få inn den nye vårkolleksjonen. Der er det masse fint :)

Anonym sa...

SV: Haha, huff stakkars deg. Det er no herk! :p Tusen takk! :D

Anonym sa...

Så fin outfit : D