torsdag 15. januar 2009

løpetid i alle kriker og kroker!

Det er visst ikke bare jeg som har hatt løpetid her i huset..Neida,katten min går og skriker som en gal nå,og venter på noe godt. Selvfølgelig ga den ene katta vår henne noe godt her om dagen! Nå er jeg egentlig spent på om det blir noen kattunger ut av detta. Vi har egentlig bestemt oss for at vi IKKE vil ha kattunger,så Tequila skulle begynne på p-piller snart,og Kjakan skal kastreres på lørdag.Vi var nok kanskje litt seint ute for og stoppe de,så vi får gjøre det beste ut av det. hoho.
Lurer egentlig på hvordan ungene vil se ut(om det blir noen),for den ene katten er grå og hvit,og den andre er gul/oransj,med striper.

Dette er mine behov om dagen. Jeg er avhengig!:)

Flere enn meg som bare mååå ha noe om dagen?

Forresten så er jeg oppegående igjen. Ute av senga,uten feber og har kun en heftig hoste som vekker halve nabolaget:)
Kjæresten min derimot han er syyk,så det hjelper ikke og gå til han for og få medfølelse med morgenkvalme,ettermiddagskvalme eller nattekvalme;p

La meg forresten legge til at jeg er stolt over leserne mine!
Bare 21% av dere røyker eller snuser.
Jeg er litt stolt av meg selv også da,for alt av nikotin er lagt på hylla nå:) Mihi!

19 kommentarer:

Anonym sa...

Er du gravid?:) så gøy:) Hvor langt er du på vei da?:)

Anonym sa...

Så gøy:) Det går helt sikkert bra, er normalt å miste. De fleste opplever en spontanabort i løpet av livet, til og med uten at de vet det. Så det ornder seg nok:)

Telfeonen heter LG ku990i Wievty pink:)

Anonym sa...

Gratulerer så mye :D

Anonym sa...

Jeg krysser fingrene for deg:) åså er det bare å spørre visst du lurer på noe:) Så noen episoder av sykehuset i dag, og jeg er så babysyk:P Men jeg skal vente noen år da, orker ikke en til på rappen:P

Den er veldi enkel å bruke:) Jeg var også sony ericsson jente, men alle telefonene ble ødelagte så nå prøver jeg et annet merke:)
Er dødsfornøyd, har alt jeg trenger, er lett å trykke på med fingrene og er fancy å se på:P

Anonym sa...

Om dere får kattunge. Da skal jeg ha en :) :p
Hihi. DU er søtis :) Veldig godt å få av hår! Sikker på at jeg veier mye mindre allerede! :O

Jeg er stolt av deg og, som har lagt bort nikotin! =D Superbra!

Anonym sa...

Så det er fakta? Du er gravid? Stilig! Blir helt sikkert pene barn :)

Jeg skal til Fredrikstad i sommer, må sjekke båtlivet der nede! De på jobben sier det er den beste sommerbyen! :)

Anonym sa...

Håper det går bra! Vært gravid en gang før? Du er jo ikke så veldig gammel :P Haha Begynte tidlig? :P

Det var planen! Kanskje jeg får til å dra ned med min egen båt, ta det som en dagstur og sove over noen dager ellerno, det hadde vært skikkelig kos!

Anonym sa...

Kattunger er bare utrolig skjønne da ;) De er jo små og passer fint i hånda :) Fredrikstad er norges vakreste by ;)

Anonym sa...

Gratulerer med baby i magen då søta<3

Luna sa...

Gratulerer ^^

Karoline Refvik sa...

Gratulere da :)
ja, au pair frister veldi :) Men hadde vert enklare om eg kunne tatt med emg både typen min, venner og familien, då hadde det gjor det amsse enklare;)

Kristine sa...

:o er du gravid? <3 GRATULERER søtaa ;-*

namm, sjokomelk er så godt! jeg måå ha vann hver dag jeg, hehe :-)

Unknown sa...

Er du gravid:D ? Ooooh :D

Mammabenti sa...

Er du gravid?? :)

Anonym sa...

jeg MÅ ha melk :D

Anonym sa...

Har lagt ut fødselshistorien min visst du har lyst å lese den:)

Camilla Didriksen sa...

Jeg MÅ også ha den sjokomelken der ;)

AlexandraEi sa...

Hvordan kan du se hvor mange som er innom bloggen din å legger igjen kommetar osv? Du må ha god bedring! Å gratulerer med kattungene!

Renate Iselin sa...

Aw, gratulerer med baby i magen! :-)