søndag 18. januar 2009

18.01.2009

I dag har jeg og kjæresten sovet ganske lenge. Følte et stort behov for det i dag.Hihi
Etter vi hadde stått opp,dusjet og slappet av litt reiste vi til tanta og onkelen hans som bor
rett borti her og spiste middag. Hjemmelagde kjøttkaker med brun saus. Namnam!
Mens vi var på middagen blei det snakket en del om et familietre som en i familien til kjæresten har holdt på med en god stund. Karen-Marie(søsteren til typen) sa til meg at jeg også var med i familietreet og at han som lager det lurte på når jeg er født. Jeg syns det var ganske koselig og bli nevnt i familietreet som samboeren til Hans-Marius:) Vi har jo trossaltikke vært sammen sååå lenge. Mihi.

Nå skal jeg ut i stua og se ferdig en film og kose meg med kjæresten frem til kl 20.00,da skal vi ta turen til Oslo S for i dag skal jeg hjem til mammaen min:) Jeg er visst veldig savnet hjemme hos de nå.hihi

Bilde fra nyttårsaften 08/09. Humøret var på topp:)



Ship'O'hoi:)
Kler ikke jeg og være i marinen kanskje?;D



Hva går deres søndag til?
Har dere forresten noen musikktips til meg? Ipoden min er sulten på updates:)

5 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

hehe, solarium er deilig:) Jada, fikk mala ett strøk istad, bjørn er fortsatt nede å maler nå :)

Anette sa...

Det er godt å sove lenge ^^ Søndager er herlige dager :-)

Jeg kjøpte sjablongene på Ikea, var ikke så dyrt. Er 4 ark med sjablonger (klistremerker) de hadde flere varianter og farger :-)Jeg hadde egentlig tenkt å male på selv, men var jo mye smartere med sjablonger. Så ble det jo ganske fint :-)

Anonym sa...

Bare å komme det vettu ;)

Unknown sa...

Jeg feiret bursdagen min idag jeg. Hadde selskap for familien. Hehe :)

Så søte bilder :)

Line og baby❤ sa...

hehe, kakemenn er godt ;D Får liksom ikke nok av det jeg.. Takk for det, blir bare værre. Øya mine renner, så ser ut som om jeg griner hele dagen :p