søndag 25. januar 2009

Sunday!:)

Soundtrack: Creambase-Fiddle 2003!(Minnerminner)
Da var søndagen "endelig" her..
Jeg er ikke noen stor fan av søndager egentlig. Trangen til og shoppe kommer ofte på søndager,og jeg får gjort null med det! Hate it! En tur til Shell på Kløfta er ikke akkuratt en vellykket shoppingrunde!
Fredagen var derimot en vellykket shoppingrunde! Kjæresten og jeg skulle egentlig bare til Strømmen for og kjøpe bursdagsgave til søstra hans,men det endte med nye sko og mobil i min favør! :)Selvfølgelig endte vi opp med bursdagsgave til Karen-Marie også.. Mihi

LG KU990i Viewty pink er min nye herlighet:)
Ganske happy nå.

Jeg simpelten ELSKER de her:D<3>

Nå skal jeg slenge kroppen inn i steamdusjen og få en deilig ryggmasasje!
Elsker dusjen vår på dager hvor jeg ikke er helt i form. Hihi

Seinere i dag blir det nok en tur ut,for vi skal være sammen med Silje & Henrik i dag( om de kan rive seg løs fra oppussingen)


Hva går deres søndag til?
Liker dere søndager?:)


Ps. jeg lover og svare på alle kommentarene fra forrige innlegg seinere i dag!

17 kommentarer:

Unknown sa...

Aaah, så herlig mobil telefon. Og jeg elsket de skoene dine :)

Idag skal jeg få med meg bror mi og trene på studio. Hehe :)

Line og baby❤ sa...

Jeg trenger også ny mobil, min lever sitt eget lille liv. Hva betalte du for din? Idag har vi pusset opp nede og vært i sverige en tur ;D Kjøpt duk til prosjektoren, så nå blir det mye film :p

Malina sa...

Så fin den var ;) jeg både elsker og hater søndager hehe..

Anonym sa...

åå, så fine sko^^ < 3

Lene sa...

Nei jeg haater søndager egentlig... Fyllesyk og familieselskaper, samt å reise hjem igjen til Stavanger med tog, bah... Mandager er jo fantastiske i forhold, og det sier litt ;) Kjempekul mobil, sånnen skulle jeg neimen hatt meg! :)

Karoline sa...

min søndag gikk til matmatmat, film og trening. og skal være resten av kvelden med kjæresten min:D

Anonym sa...

Dæven døtte å flotte sko!!! GURI! :O Nå ble jeg misunnelig! :o Jeg skal snart skaffe meg ny mobil.. Så jeg må ha oppdatering på hvordan den fungerer!! Hvordan mobil har du hatt før?

Anonym sa...

You should check out my blog today! (H)

AlexandraEi sa...

Kjempe pene sko du har kjøpt deg!:)

Anonym sa...

Aha! :) Jeg er ikke ås veldig glad i touch, da..
Ja! DU vant! :D Du var den som skrev mest og sånt.
Nå må jeg bare fikse gavekortet, og så sender jeg det iløpet av denne uken, eller neste. Må bare fikse penger.. (A) Hehe.

Anonym sa...

Grattis med ny mobil, den var tøff :D

Linn Marie sa...

SV: Tusen takk :) Kjempefin blogg du også ;)

Søndagene mine går som regel til å slappe av og se en film eller to :P

Tine Carita sa...

Åh så koselig og høre :D Logger på msn nå, så kan jeg skrive det til deg der. Hadde helt glemt det jeg ;p mihi

Anonym sa...

Knallbra, jeg skal linke til din å, bare jeg finner ut hvordan jeg gjør det.
Følg med i kveld, for da kommer det et knall innlegg om middagstips for ungkarer.:D

Linda sa...

Så søt mobil :-)

Anette sa...

Er det en mobil? ;o Kult! :-D

Nadia sa...

kuul mobil:D elsket ihvertfall skoene :)