torsdag 22. januar 2009

SNART ER HELGEN HER!

Soundtracks: Britney Spears- Circus
Michael Mind - Baker Street (Vocal Club Mix)






Dagens outfit:
Singlett: Gina Tricot
Cardigan: Gina Tricot
Belte: Tiger
Bukse: Lee

I dag våknet jeg og var i usedvanlig godt humør:)
Været er grått og trist,og mamma har ikke noe mat som frister i det hele tatt,men alikevel sitter jeg her og koser meg og synger nå!
Jeg har en sånn dag hvor ingenting kan få meg i dårlig humør,og jeg ser positivt på alt.
Deilig og ha det sånn innimellom.Mihi!

Om jeg er så heldig og få inn penger i dag skal jeg reise hjem til kjæresten min igjen.
Jeg bare måå få inn penger,for jeg har snakket med Fredrik,og om alt går etter planen skal jeg møte han og Karoline søtæ i Oslo på lørdag:)


Nå skal jeg ta meg selv i nakken og rydde og vaske hele rommet mitt,bare for og gjøre mamma stolt.Hihi

Har dere lagt noen planer for helgen?
































43 kommentarer:

Anonym sa...

Er du graviid?:D hilsen en fast leser.. digger bloggen din:D

Line og baby❤ sa...

Hehe, den dove greia prøvde jeg å. Lyser jo skille fra den laang vei om man smører med den :p Hvor får man kjøpt den du har da?:) Og holder den lenge?
Har sett noen som har byttet ja, men det er jo de du har hjulpet, som f.eks meg:P

TINE sa...

Sv: er jeg så feit at alle må spørre?:) Koselig om dere som sier dere er faste lesere kan begynne og skrive navn.. Jeg liker og kjenne igjen leserne mine når jeg prater med de!:)

Mikkelsen Lea sa...

Gravid ja.. HAHAHHA ! ;) neida skal ikke være frekk :D

Kjempefin mal du har på bloggen din :)

Mikkelsen Lea sa...

sv: Man blir aldri fornøyd.. hehe Jeg bytter Header neeesten hver dag :P

Lena. sa...

Ja, jaggu eru fet! Neida, bare litt artig at anonyme spør om sånt!:)
Ja, har aldri hatt noe særlig pigmenter men. Men gjør ikke noe å ha det altså. Liker å være brun;) De smøringskremene fra dove, dior osv er dritt! Om man for en gangs skyld klarer å ikke få superskille, så blir'e orange isteden! Wee ;p

Anonym sa...

jeg skal ha håndballturnering til helgen jeg:-D utrolig fin blogg du har! stå på videre!

Anonym sa...

skjønner det. jeg heter julie: ) nei herregud, syns ikke du er fet! men jeg bare lurte på om du var det, siden det står så mye om barn på bloggen din:P

TINE sa...

Okei.hehe blir bare så mye surr for meg når masse anonyme folk skal skrive så mye rart og spørre om masse,jeg vet jo ikke hvem jeg skal hendvende meg til .Har du ikke blogg da Julie?:)

Anonym sa...

Jeg likte den nye layouten, litt vanskelig å lese nederst, men elska den :D

Anonym sa...

Nei har ikke det! Men du trenger ikke å svare på spørsmålet hvis du ikke vil:) men stå på, elsker bloggen din:D<3

TINE sa...

Sv: okei.er det,men skal ikke skrive mer om det før jeg veit åssen det går. Veit nemlig ikke hva som skjer! Takk for det:) Koselig og høre...

Anonym sa...

Hvor mange ganger om dagen bytter du design nå a? :P

HAHAHA der har du en bakdel, jeg kan trene for å få større muskler.. Du kan ikke akkurat trene opp for å få større pupper :P

Anonym sa...

Næææhh silikon er juks. Da er det bedre at de er litt små, tror ikke det er så mange andre som bryr seg om sånt. Bortkasta penger spørru meg :P

Slem? Haha jeg har alltid en frekk kommentar på lur :D sånn er det bare :P

Anonym sa...

Nå sender jeg underskriftene dine :) <3

Anonym sa...

hehe :)
Skal lage sånne med blogg adressen din å, har bare ikke fått gjort det enda :p <3 glad du ble fornøyd :)

Cecilie sa...

Er herlig med sånne dager en gang i blant! :)

I helgen skal jeg slappe av og prøve å komme meg etter en influensakule :P

Line og baby❤ sa...

Vet ikke om det er mye salg enda, men jeg fant ett salgs stativ på vero moda hvertfall :p måtte kjøpe meg skjorte jeg å :P

Unknown sa...

Så søt :) Jeg har rydda HELE rommet idag, sånn fra bånn til toppen, kriker og kroker. Tror jeg fikk noe støv på hjernen eller noe ;p I helga blir det ett par venner som kommer over på fredag, bursdagfest på lørdag og fotballkamp på søndag :) Ha en trevelig torsdag <3

Anonym sa...

Hehe joa, men de blir jo en del større/ødelagte etter svangerskap også haha, tenkt deg om 2 ganger føør du gjør noe hvertfall,

Håper du får penger på konto snart! Jeg har litt lyst til å drikke meg full i oslo, og så ta tog hjem senere på dagen ahha, det hadde vært moro. Det er litt kjipt at det 240minus og 40 meter snø i norge nå :(

Kristine sa...

elsker cardiganen diiin søta <3
har ingen planer for helgen foreløpig, trening og chillin regner jeg med :-)

AlexandraEi sa...

idah skal jeg kose md typen min som har kommet hjem imårå e det klassefest :)

Mammabenti sa...

Ja,men blir kanskje letter om jeg bare overfører 200 til deg så velger du bare det du skal ha? da lir det ikke så mye frem og tilbake.. så ta kontakt på bente_linn_m@hotmail.com :D

Anonym sa...

Jeg kan si deg det at den er faktisk ganske bra :) Jeg er veldig fornøyd. Hehe. Den dekker ikke alt, men legger en fin farge over. :) :D

Malina sa...

Søt cardigan :) jeg har dessverre ingen spesielle helgeplaner, er syk så skal ligge hjemme foran tven ;p

Anonym sa...

Så fint antrekk :-)

I helgen skal jeg bare slappe av med gode venner.

Anonym sa...

god helg :)

Krii sa...

det ser jo ikke ut som om hu er gravid tette anonym :p ?

TINE sa...

Tusen takk for alle søte kommentarer folkens:D <3 GOD HELG!:)

Pinton sa...

Bra! viktig å være positiv!

Malina sa...

Åå, tusen takk for det søta :) Håper du får en fin kveld!

Karoline sa...

Du er med imorgen<3?

Jeanette sa...

Det er kjekt med slike dager!

Line og baby❤ sa...

Hehe, ja.. Den var bare ille. Kjøpte den for lenge sia, men har ikke brukt den før nå :p

Anonym sa...

Cash er stash! :D hahaha :P Jeg er mester på å sløse bort.. :P

Anonym sa...

Hei du! Jeg møter Karoline 11:30 på nasjonalteatheret. Vi møtes ved nsb greia, der man kjøper billetter. Jeg har ikke strøm på mobilen, detta blir ikke lett :P

Vi venter til 11:45, hvis du ikke er der da regner jeg med at du ikke kommer.. eller, vi kan jo vente til 12 :P

Siri sa...

så søt du er :)

Linda sa...

Ja, det er herlig å føle seg glad og positiv, du smiler liksom til alt :-)

Camilla Didriksen sa...

Fint antrekk, og søte bilder av deg :D

annikken sa...

Godt å ha en positiv og glad dag i blant ja:)
Fint antrekk:)

Malina sa...

La deg til på bloggkoll :)

Anonym sa...

Tinetinetine. Så knall blogg du har. Jeg har faktisk sniklest en stund nå. Og jeg har fått meg blogg sjæl, den skal bli rå. Så sjekk den, selvom jeg ikke har så mange innlegg enda.

KOS fra din gamle hingst i fra Fredrikstad.

Anonym sa...

Er du klar over at du har verdens søteste blogg?:)

Jeg er forestten Marita, en fast leser jeg også!:) hihi.. Klem Klem<3