mandag 2. februar 2009

LITEN VIDEO

Jeg får fortsatt ikke redigert videobloggen for Moviemaker nekter og funke når jeg legger inn filmen der.. ARG! Meeen jeg skal få fiksa det i kveld/i morgen.PROMISE. I mens legger jeg bare ut den lille videoen her,med noen bilder fra bursdagen til Silje i oktober. Fredrik kommer hit når han er hjemme fra jobb igjen,så tenkte gi han en forsmak på hvor gal jeg er når jeg drikker!Skal sies at jeg har tatt hensyn til meg selv og ikke publisert de værste bildene;p haha

Gruer du deg nå Fredrik?;D

Har alle hatt en super helg?
Hva har dere gjort?:)

26 kommentarer:

Susanne sa...

Hva heter sangen? :)

Anonym sa...

haha blir heftig;D
Kleskode slække klær eller dress?
Håhå vi mekker pimp'n hoe! ;D

Jeg vet ikke heelt om du vil at jeg skal føle meg hjemme... haha :D

Anonym sa...

Hva heter sangen?:)

Jeg er glad det ikke er så mange bilder fra jeg har vært på fest jeg:p

Anonym sa...

Haha. Du er bare supersøt! :D
SV: Ja, jeg hadde det kjempe bra! :D

Malina sa...

Jeg har hatt en kjempefin helg jeg:) Ha en fin kveld!

Line og baby❤ sa...

Søta ;D Vi må ta en sånn blogg fest ;D

Anonym sa...

Vi kan ikke miste kontakt, for da bleg så utrolig lei meg. Orker ikke å bo her, når jeg ikke har noen å være med på fritiden, eller chris for den saks skyld. Vi trives ikke lengre, derfor vil vi flytte. Også er June intr å dele leilighet med oss, så vi skal planelgge mere når ho kommer i vinterferien. Du må være med når june og jeg skal møtes <3 Håper Chris blir med også og alt det der.

Savner deg så ubeskrivelig mye jenta mi :(

Anonym sa...

Da skal jeg komme i sånn ultratrang skjorte så jeg blir like liten som deg, pluss at alle tror jeg er homo. Det blir arti!

Anonym sa...

Sv: Takk^^
Haha, den er litt lei da:-p

Anonym sa...

Haha. Du er bare kjempe søt! :D:D:D

annikken sa...

hehe:D
Jeg har htt en veldig fin helg og det håper jeg du og har hatt:)

fridamarie sa...

fin sang :)
fin blogg du ;)

sandramarie sa...

Hahaha. Du er så søøøt!
Fyllæ! <3
Jeg har kosa meg masse med kjæresten min jeg.

Lena. sa...

Supert æ gett;D
Jada, vi fant masse fint. Handla for rundt 12 000, så fikk endel som vi trengte hvertfall!:) Og idag har vi handla for 3000kr til, så det blir bræ!
Da går'n sikkert ned på høykant her også;) Hva hadde du i drinken æ?
Du som bor langt vekk får finne en dato vi kan ta det lille Østfold treffet på da:) En dag når ikke Linemor jobber og sånn da hvertfall..

Susanne sa...

SV: Takk for svar :)
Har sånn prosjekt på skolen, og den sangen hadde passet utmerket. Hehe..

Susanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lena. sa...

Det er så sinnsykt gøy å handle inn, så pengene flyr jo sinnsykt fort;p Så du får holde hardt på kortet. Haha;) Aha, okei. Vet at Line har fri imorra, men da har jeg og Mikael 1års dag også, så går vel heller dårlig med noe imorra tror jeg.. Jeg har ikke noen spesielle planer før til helga jeg, så er egentlig det samme for meg:)
Kjedelig at jeg ikke får fram videoen på nettet på mobilen;p Ere film av en fest eller bilder?:)

Anonym sa...

Hvertfall meg. Folk spør om jeg bruker anabole steroider fordi jeg er så sinsykt svær.

Anonym sa...

jeg har hatt en super helg :D

Lena. sa...

Ja, gjør det gitt og det er noe jævla dritt! Gruer meg til å få neste regning, for og si det mildt:p
Ja, det kan vi jo forsåvidt gjøre! Hvilke dager er du hjemme da? Det var neste uke du sa? Korttidshukommelsen hussær ikke hva du skrev ;p
Takk for gratulasjonen, koselig <3

Lena. sa...

Ja, det skal dem pent få lov til ja! Er man avhengi av nett, så er man det;) Haha. Okei, det blir bræ! Så får du prøve å snakke med de andre du vet vil være med når vi har fått planlagt hvilken dag det blir!;)
Okei, skal få sett på døm bildene når jeg finner en data med INTERNEEEETT!:p

Lena. sa...

Øy, sjølom du hadde vært ett monster med 540 deilige gule kviser, så hadde ikke en stjernen supporter vært elskbar i forhold! Er så morro å se fyllebilder av folk, så lenge det ikke er fjortisser med "peace tegn" og trutemunn!:) Jeg tror nok du er ille søt i fylla se, men du bare ser litt dårlig kanskje?;) Mohaha!;D

Ine Therese sa...

Sv: ja, fy flate! jeg HATER å være bleik. Etter jeg begynnte med taningen må jeg bare fortsette. hah <3

Anonym sa...

jeg har drikket meg full.. og jeg sier bare aldri mer!:p

Anonym sa...

Hei snuppa(:.
Hvordan går det med deg da?.
Bloggen din blir bare bedre å bedre den <3.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.