lørdag 31. januar 2009

FYLLEFANTEN

I dag har kjæresten og jeg vært en tur i Fredrikstad og besøkt familien min:)
Stakkars tanteungen min har fått omgangssyken,så jeg kjøpte med noen lekebiler til han fra Cars. Små barn,store gleder. Hihi
Nå har vi så og si akkuratt kommet hjem,og jeg har trøkt i meg en pølse. Var kanskje på tide med litt mat i magen siden vi ikke spiste frokost i dag og kun fikk kake hos søs.
Nå skal jeg tømme flaska mi,sminke meg og skifte og så skal vi i bursdagen til Thea:)
Jeg har blandet meg noe syke greier og drikke i dag,jeg vet ikke om det er godt for magen,men om det blir en suksess skal jeg anbefale det for dere seinere;D Mihi

Må forresten nevne at jeg lagde videoblogg til dere i går,men redigeringsprogrammet vårt har klikka helt så får ikke fikset videoen nå i helgen,men jeg lover og fikse den til dere på mandag!!

Håper alle sammen får en suuper lørdag!


Et 2 år gammelt bilde av meg på shopping i Oslo.
Grunnen til det overraskede trynet mitt er at jeg så en dame som var mindre pent kledd!
(hadde desverre ikke noen bilder nå,men kommer nok bilder fra kvelden i morgen)


22 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

jepp, er med på begge dela jeg ;D Er med på å ta det i østfold først;) Fint bilde av deg;)

Anonym sa...

rawr

Anonym sa...

Jeg skal lage spritgele en dag! Det må jo være godt :D

Malina sa...

Håper du har hatt en fin helg :)

Anonym sa...

Haha vi må bli drita sammen en gang. Høres morsomt ut :D

Lena. sa...

Haha ja, humoren min er ille knusktørr gett ;p Da blir'e shopping og matmatmat! Skal jaggu bli morro Gunnar:)
Flere som er sletne idag? Og var drinken noe god? ;D Frista ikke mye å stå opp av senga istad, for å si det mildt!

Thea sa...

Jeg har hatt en super helg med å male rommet mitt :)

Thea sa...

Jeg har hatt en super helg med å male rommet mitt :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Jeg hadde en super lørdag :D

Karoline sa...

Håper du har hatt en nydelig helg vakre du!<3

Anonym sa...

Haha, jeg så og en dame med utrolig syke klær !Hun var sikkert 80 år ! xD

Mammabenti sa...

Så koselig da:D jeg venter på en mail fra deg jeg:D

Unknown sa...

Hah, søta :-D

Anonym sa...

Hmm.. Tja.. Blir kanskje litt rart når du har kjæreste, men å dra frem og tilbake på en dag blir ikke lett xD

Anonym sa...

Alt er helt topp egentlig. Litt kjipt at jeg snart skal tilbake på jobb, men det skal bli deilig det også :D

Hehe for meg spiller det ingen rolle, så du må nesten finne ut av hva du vil, så kommer enten jeg eller du, eller så møtes vi på midten! ;D

Anonym sa...

jeg tror jeg bo.. nei.. jeg VET at jeg bor mer på landet enn deg.. haha :D Jeg bor i en by med 6000 folk.. er liksom ikke så kult å feste her da :P

Anonym sa...

Jo, det synsj eg vi skal, for jeg savner deg så ubeksirlvelig mye jenta mi. Og skulle jo kontakte meg når du var i fr.stad neste gang. Ja, vi flytter sommer'n 2010, fordi vi føler ikke at vi hører hjemme her.

Anonym sa...

Haha joa, det er koselig, men det er alltid de 10 samma folka jeg drikker med.. man blir lei av det også :P
Kan jo sikkert ta med meg en eller to, men har du plass til det da? :)

Anonym sa...

Ooooh iiijess! jeg gleder meg allerede! Haha du vet vi kommer til å gjøre noe dumt haha :D Jeg har en sånn følelse av at jeg kommer til å gå på jobben og tenke "hoho jeg gleder meg til å komme hjem, for da skal jeg drekka meg driiita med tine" Når man tenker sånn, så går det alltid etter planen haha..

Anonym sa...

Haha det gjør jeg også! Gleder meg veldig faktisk! Men jeg tror det blir rart å teffe kjæresten din hahaha, du har skrivi så mye rart om meg på bloggen din, han måå jo hate meg XD

Jeg har en halv liter vodka og en flaske fisher, jeg har allerede nok alkohol til å bli fin i farta :D

Anonym sa...

For å si det sånn. Nei. Jeg danser ikke i fylla. Jeg danser heller når jeg er edru. Jeg vet at jeg bare driter meg ut hvis jeg danser i fylla, så det gjør jeg ikke haha.

Det er bra, jeg hadde ikke klart å være med en som blir megasjalu for ingenting. Man må kunne prate og møte andre ;)