torsdag 5. februar 2009

NYE INNKJØP

Soundtrack: Michael Mind - Baker Street (Vocal Club Mix)

I dag har mamma og jeg vært en liten tur på Nordby i Sverige.
Jeg skulle egentlig bare ha litt karbonadedeig,kylling,cola og røyk,men jeg endte opp med litt ekstra:)

1.
Skjorte fra H&M,skjerf + to armbånd fra Glitter



2.
Seks par øredobber fra Glitter. I <3>

3.
Veske fra Adriatik

Nå skal jeg ned og lage fersk pasta med kjøttsaus til mamma og pappa!
Seinere setter jeg meg på toget hjem til kjæresten.Mihi


Hva skal dere i dag?:)






26 kommentarer:

Ida Ellingsen sa...

Kjempefin blogg! Hehe, jeg er å sånn at jeg handler alltid mer en planlagt!

Idag skal jeg på fotballtrening og hekle panneband! wii

Ida Ellingsen sa...

SV: Ja, er fått endel kommentarer på båndene, så tror faktisk det blir en konk. Men skal lage enda flere, så de som vinner har noen å velge mellom. Så får de den fargen de ønsker, osv :)

Anonym sa...

Sv: Det skulle jeg gjerne gjort, men økonomien og formen er ikke helt glad idet tror jeg!:(
Da satser vi på at du er hjemme da!:-D

Siri sa...

så mye fint!

Anonym sa...

Så masse fint! :D

SV: Jeg skjønner :) Lengste mitt var 4 mnd.. og han gjorde det slutt over msn, etter at han hadde fortalt at han hadde vært utro, og det var i sommer. Han første var jeg sammen med i 3 mnd, men egentlig bare 1, 5 for siste halvannen måneden, så ignorerte han med bare. Så heldig er jeg! :p

Christine sa...

Spennende å lese bloggen din! :) Er ikke så aktiv blogger enda, ganske ny foreløpig. Men det kommer seg :)

I dag skal jeg på håndballtrening og ellers bare slappe av ;)

Anonym sa...

Mye lekkert:) misunnelig.

Nails and Oddities sa...

Åhå, det skulle vært meg! ;D

Likte bloggen din, forresten. Har ikke lest den tidligere, men snubla da over den idag :)

Saha Carter sa...

Jaaaa, jeg vet :-D

Lena. sa...

Ahh, takk for tips:) Er jo så mange steder atte. Har veldig lyst til å dra til Maldivene eller Thailand generelt. Eneste som stopper meg er den helvetes lange flyturen;p Blir svett av å høre ordet fly.. Grøss:/
Kosa deg med shopping igjen du æ, skjorta så søt ut:)
Idag har jeg klart å bli syk og fått feber, så skal ligge under dyna og prøve å bli frisk:)

Anonym sa...

SV, haha, håper det. For jeg takler ikke flere sånne nedtureer!

Lena. sa...

Huff ja, fly er ikke noe gøy!:p Får drikke meg drita på Gardemoen ellernoe, så merker jeg sikkert ikke så mye av turen;p Vært på Rhodos før æ? Hørt mye bra, men mye negativt også...
Jada, ble syk over natta! Så nå doper jeg meg på nesespray og vitaminer, vil bli frisk til mandan vettø;D

Anonym sa...

Mye fint :) jeg skal være med bestevenninnen min!

Hanne sa...

Så mye fint du har kjøpt;) Jeg shopper også alltid mer enn jeg skal på Nordby;) En del ålreite butikker der!

Anonym sa...

Sv: Tusen takk:) Skal bli frisk i løpet av helga, håper jeg, men tviler litt:p Haha, men ta det igjen skal vi nok få til:-D

Lena. sa...

Er vel noe ca det samme jeg har hørt også:)
Blir nok Thailand til syvende og sist, bare jeg får skjerpa flyskrekken bittelitt:p Fint man har sovetabeletter vet jeg! Haha;D
Må jo klare å bli frisk på 3-4 dager, så det årnær sæ:) Har vi funnet noe klokkeslett egentlig?:)

Unknown sa...

Billige smykker og slikt er alltid gøy :-D Oh, elsket den veska. Drit kul :)

Lene sa...

I dag skal jeg bare slappe av etter en laang dag i barnehagen, turdag og drittvær ;) Kjempefine kjøp ;*

Anonym sa...

SV: jeg selger den kun fordi jeg bruker pc på skolen. Hvor jeg skriver og skriver oooog skriver. Da trenger jeg bare en liten pc. Derfor vil jeg selge macen:) halv år gammel:)

Jorunn sa...

Oi, det var mye øredobber... Sånn som meg.. Jeg har sikkert tusen vis av øredobber.. Hehe.. Helt dilla!

Anonym sa...

Hehe. Blir alltid sånn når man skal ha noe, men ser mye annet, så blir det at man kjøper det :p Men veit du noe om når dere skal på hytta i vinterferien? Savner deg gullet mitt <'3

Anonym sa...

Nja, var kanskje min feil. Og at det var is under snøen, og jeg blir supernervøs når det er snø ute. :/
BRA, ser frem til egen spalte.

Oooog, ser frem til neste videoblogg. har allerede tenkt ut nye spm som jeg gjerne vil ha svar på!

Line og baby❤ sa...

Så mye fint du har kjøpt deg;)

Anonym sa...

Hmm jeg vet ikke jeg heller hvordan man gjør det! Jeg hadde jo blogspot før. Det er vel en av de største fordelene med wordpress.. man har statistikk over alt. Jeg kan se hvor folk finner bloggen min. F.eks. Om de trykker på en kommentar fra toroborgen eller deg. jeg kan se hva folk søker på i google for å finne meg..

Jeg kan også se hva folk søker på i den søkegreia på bloggen. Det er litt moro. En gang fikk jeg opp "Fredrik er en taper" haha da ble jeg litt sur :P

Anonym sa...

så fin blogg du har :) og så søt jente :)

Anonym sa...

mange fine detaljer:)