onsdag 4. februar 2009

SØØT KJÆRESTE & SØØTE JENTER!


Først og fremst må jeg bare nevne at jeg har en utroolig søt kjæreste!(les: har ikke alle det?)Kjæresten min og jeg satt og snakket litt i stad og jeg kom inn på emnet laptop. Mammaen min er nemlig så heldig at hun har fått en splitter ny laptop som hadde passet meg mye bedre enn henne! Ja,jeg er misunnelig,men selfølgelig unner jeg henne det! Saken er nå den at kjæresten min skjønte hvor misunnelig jeg er,og han nevnte derfor at jeg skal få nettopp en laptop av han! Jeg må vente en liten stund til for han vil gi meg den i 1års gave så jeg får den ikke før 21.mars,men herregud jeg er så glad allerede!

Jeg er litt usikker på hvordan laptop jeg vil ha enda,men jeg vil ha en med 15" skjerm,webcam og greit minne. Har noen et godt forslag til meg?
Noen som vet om en laptop jeg bare "måå ha"?


Sjekk de herlige jentene her!

Jeg regner med at de fleste leserne mine har vært innom bloggen til både Sandra(http://sandrareid.blogspot.com/), Line Merethe(http://liinemerethe.blogspot.com/) og Lena(http://lenawalberg.blogspot.com/) :)
Grunnen til at jeg har med disse tre søtingene både i overskriften og i innlegget er fordi jeg skal møte de alle tre førskommende mandag!
Vi tenkte og ha et lite bloggtreff hvor vi går ut og spiser på China plaza i Sarpsborg og tar en liten shoppingrunde seinere(eller før)


Om flere fra Østfold ønsker og bli med er det bare og ta kontakt og henge seg på! Mihi

Nå tar jeg kvelden,slenger meg i senga,skrur på ipoden og sovner til godsangene mine:)
I morgen er det Sverigetur med min kjære mamma før jeg reiser hjem til kjæresten min igjen!
Vi blogges,søtinger;*

20 kommentarer:

Anonym sa...

Klart jeg skal se! Om du så hadde hatt afro, skulle jeg sett den :):):)

Så heldig du eeeeer! :D Jeg vil ha kjæreste.. (A) xD

Anonym sa...

Søte kjærsten <3

Lena. sa...

Næmmen, så søtt du har skrevet æ, gleder meg veldig!:) Rundt klokka skal vi møtes æ? Kjekt å vite:) Håpe det er fler som slenger seg på da, hadde vært ille morro!;)
Koselig og kjekt med snille kjærester også.. Hihi!;D Går en grense da selvfølgelig:p

Anonym sa...

Jeg er for Mac jeg da, men det er SHIT dyrt...!
Takk. Ble veldig fornøyd selv også! :)
Jeg er syk, ellers greit. Der da?

Line og baby❤ sa...

aww,så heldig du er ;D! Jeg skal kjøpe meg ny pc selv, når jeg skifter jobb. Den jeg har nå er stasjonær og vil ikke en gang slå seg på. Så fint at Bjørn har bærbar ;D Gleder meg til mandag ;D

Anonym sa...

Det forstår jeg:) Ta det litt som det kommer da vettu;) Har uansett ikke så veldig peiling på Pc om dagen, siden jeg var på jakt etter Mac.
Ja stemmer det! Bra det ikke var eplepsi da. Fått medisiner mot migrenen da????

Lena. sa...

Jeg slutter 3 på skolen hvertfall, så alt etter det passer vel egentlig bra!:)
Så lenge han vil kjøpe det til deg, så ere jo greit igrunn. Koselig tenkt av han da:) Jeg tenkte jeg skulle kjøpe sydentur til den sovende kjæresten ved sia meg her. Haha. Forslag?:) Har ikke akkurat vært veldig mange ganger i syden ;p

Anonym sa...

HAhaha, såpass? xD hehehe.
Du får passe godt på han, :D :p Har bare dårlig erfaring med kjærester jeg.. :( (har hatt 2 xD hhaha)

Anonym sa...

Lena veit jeg hvem er:) Ho er livlig!:-D

Anonym sa...

Næ, så snill kjæresten din er :)

Unknown sa...

Det hadde faktisk vært morsomt det :) Blir det særpinger bare da? Hihi

Unknown sa...

Eyy. Ja, kanskje :-D Når og hvor da? :)

Anonym sa...

du kan få kjøpe macen min! P;

Anonym sa...

Dere må kose dere masse :DD

Anonym sa...

HP TX2590! :DDD

Unknown sa...

Hmm, send meg msn adr di eller noe ;p

Anonym sa...

oi, er det sant???:O
får du det av typen eller???:)
Formen var litt bedre i går kveld, men når jeg la meg ble jeg kjempe dårlig. Nå er jeg så LEI!
Tuller du? Så kjipt. Pga skolen har du migrene. Det er dårlig!
Hva har du shoppet idag da?

Malina sa...

Oi, bloggtreff hørtes spennende ut :)

Anonym sa...

Oi, laptop? Ikke alle får så mye fra kjæresten. Boken Førstehjelp for søvnløse tror jeg du kan kjøpe stortsett over alt. Hvis ikke så er den lett å finne på nettet ;)

Anonym sa...

Så heldig du er :) Jeg har en FSC Amilo Si2636, og vil anbefale den på det sterkeste. Passelig størrelse og godt minne og slikt :)