onsdag 11. februar 2009

SPAIN HERE WE COME!?!

I går kveld kom kjæresten min hjem til mamma for og hente meg,og pcen min som desverre har blitt syk! (lover og formatere så jeg er fort tilbake)!! Da vi kom inn døra hjemme så vi at vi hadde besøk av fetteren til Hansa(les: leieboeren vår). Han hadde kommet for at vi skulle skrive under på leiekontrakten,også hadde han et ark vi måtte lese. Gutten har f**n meg bestilt SYDENTUUUUUR:D Til kjæresten og meg. Aleine.Bare vi to. Spania.Fuerteventura. 16-23.mars.
Han har bestilt turen fordi typen og jeg har vært sammen i 1 år snart,og fordi typen har bursdag dagen etter. Herregud jeg er så lykkelig! Hansa skulle høre med sjefen sin i dag ang fri. Jeg håper det går,selvom han går hjem til fredagen og skal ha en uke fri dag også.Mihi.

Noen som vil bade med meg her?



Sole seg med meg her?

Skli med meg her?


Eller,spise frokost med meg her?:)

Jeg føler at dette blei et innlegg som vil få dere til og misunne meg og hate meg(les: på en god måte) Det er virkelig lov til og bli sjalu nå. Det hadde jeg blitt ihvertfall!!

på denne tiden om 33 dager ligger jeg nok på stranda i rundt 25grader,steker meg,bader og blir bruuun. LOVE IT!

PS. Selvom vi skal til syden må dere huske konkurransen om tema til festen!:) Vi skal fortsatt ha fest,men det blir uken etter siden vi ligger på stranda på bursdagen hans:)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Herreguuud, nå blei jeg helt lei meg:( Jeg HATER kulda vi har her. kan jeg få være med? (a)

Anonym sa...

Du er teit du! :O Jeg vil ooooog!!! :O

Før syntes jeg det var flaut å være kristen, følte at jeg ikke passet inn noen steder og sånt, og jeg var nær ved å "slutte å være det" fordi etter jeg opererte har jeg hatt så vondt, og ting har ikke akkurat vært helt i orden for meg. :p Men jeg vet ikke hva som skjedde, jeg er bare stolt og glad for å være det. Føler at det gir meg noe mer, enn det å ikke ha noen tro. Men du kan jo være kristen selv om hele familien din er blitt revet bort fra deg, heh, men det er jo helt opp til deg. Jeg skjønner det er vanskelig. Tro meg. Da exen var utro, og hamsteren min døde, og jeg opererte på ensten samme tid, det var vondt. Ikke at det kan sammenlignes, men jeg vet hvordan det er å ha det vondt.. Og det har faktisk hjulpet meg å være kristen, til tider. Kunne prate med en, kjefte på en, elske en og sånt, og det eneste du får tilbake er kjærlighet. :) :p Hehe. Det er nå sånn jeg ser det, men takk! =D (Fordi du syntes jeg var tøff (a) )

Anonym sa...

Haha, ja det tror nok jeg og!! :O

Jeg ser greia, skjønner det veldig godt. Og det er opp til dere :) Mamma mista begge froreldrene sine i en bilulykke da hun var 18, men hun er kristen :) Ganse lenge var jeg eneste jenta i klassen og i mitt miljø som var kristen, det var ganske tungt, men det har gått bra. :) Nå med tiden blir det bare bedre å bedre! OGså ønsker jeg deg skikkelig lykke til og sånne ting og håper at alt blir bedre! For du og kjæresten din fortjener kun det beste :)

Lena. sa...

Det så deilig ut, får kose dere masse :)

Linka til bloggen din jeg. Var litt slit å gå innom Line sin hver gang jeg skulle titte på din ;p

Anonym sa...

Din heldiggris:)
Vi driver og planlegger sydentur vi også i mars måned.. Er det varmt der i mars?
Ja flate siden opp - Det er riktig det;)

Anonym sa...

Søt blogg du hadde! :-)Stå på!

Ha en finfin dag videre! :-D

Line og baby❤ sa...

haha, jeg kunne ikke dy meg når jeg får sånne spørsmål!:p Herreminn, jeg skal være med i kofferten! Jeg og Lena skal finne opp en sånn drikk hvor man blir usynelig, liten og lett. Da får vi plass begge 2 ;D Gaad, jeg misunner deg nå!!!

Karoline Refvik sa...

Det der såg jo ut som paradis!:D
Eg skal og til syden, men ikkje før på sommeren, gleda meg:)

Anonym sa...

Sv: Så bra, bare si når jeg skal komme:D Haha:p

Da må du begynne å se på det igjen, det er jo så bra:D Må iallefall se finalen:D

Anonym sa...

Jenta mi, så heldig du er <3 Jeg og Chris drar til Egypt 9 april og kommer hjem 16 april, og jeg gleder meg utro mye. 30 grader i sola, og 25 grader i vannet. Digg asso.

liamfuglset sa...

Digg, skikkelig digg :) Du fortjener det helt sikkert, så kos deg i Spania du, mens vi andre fryser ihjel og hater deg ;)

Anonym sa...

JA det er kjedelig! Da vet du hvordan det er å være sykemeldt hvertfall!!!! BORING!
Vi vurderer litt Egypt og ser på andre steder.. Har du noen gode tips om steder det er varmt i mars??