fredag 13. februar 2009

PLAYITAS GRAND RESORT & HELG

Turen vår er betalt. Ventetiden virker så utrolig lang.Billettene kommer snart i posten.Pass.Stor nok koffert.Solkrem.Bikini.
Ahh det er nok av stikkord som kan beskrive turen vår og mine forventninger til den!
Det er i dag 31 dager igjen til vi reiser.
Håret mitt er på vei til og bli blondt igjen og jeg lurer nå på om det var en god idè!

Det er bare to ting som gjenstår:
-Jeg trenger tips fra dere! Har noen sett noen fine sommerkjoler/lange topper,fine shortser,topper,bikinier etc i det siste? Jeg skal ikke ha med meg så altfor mye nedover siden jeg lider av shoppingmani,men jeg vil gjerne ha litt nye ting i kofferten på vei ned også:)
- Musikktips! Ipoden min trenger en heftig oppdatering før jeg setter meg på fly i 5 timer. Flyskrekken blir ofte kurert av musikk:)






I dag er jeg og kjæresten kastet ut av huset. Egentlig helt til i morgen,men jeg nekter og sove borte! Lillesøstern hans skal ha jentekveld/fest her i kveld og vi er ikke ønsket(les: noe som er forståelig)
I morgen eller på søndag går turen til Fredrikstad. Da bærer det ut i bakken med boblebukse,akebrett og en guttunge på 3 år. Jeg skal være litt barnevakt for Leon igjen. Endelig blir det aketur på meg også!

Hva skal dere i helgen?

13 kommentarer:

Lena. sa...

Jaaaaa, det er så jævlig magisk!:D
Tror ikke det var ett eneste øye som tørt. Helt fantastisk, der skulle du vært ;-)

Line og baby❤ sa...

Idag skal jeg faktisk ut å ake sammen med Lena og Mikael. Imorgen skal jeg være litt samme søstra mi og søndag skal vi til Oslo på hockeykamp. Er så glad det er helg nå ;D

Anonym sa...

Ake er kjedelig:o Haha, har ingen planer om det:p

Derimot skal jeg "jobbe" litt igjen, og sove og se film:D

Anonym sa...

Haha, ble dere kastet ut? :p Huff daa.. :p

Jeg syntes det blir for dumt å ha hijab i politiet.. Alt skal jo tilpasses for alle, men når vi kommer til deres land, så må VI tilpasse oss dem.. -_-

Anonym sa...

åå, så digg ut :)

Skal ingenting i helgen tror jeg

It's Aggy bitch! sa...

ååh merker jeg blir mer og mer misunnlig på deg som reiser snart hehe.

hmm du får sjekke innom alle klesbutikkene og se om du finner noen fine billige kjoler :)

AlexandraEi sa...

Jeg skal prøve å slappe av mest mulig å mye ko med type :D

Malina sa...

Åå så herlig :)

Unknown sa...

Fy, så jævlig deilig : p

Anonym sa...

Du er heldig som skal ned til sol å varme <3 hehe (:

Kristine sa...

åh jeg vil også reisee!

gojane har utrolig mye fine sommertopper og kjoler, også er det jo superbilligt der :-)
musikktips har jeg jo på bloggen min hele tiden, så det er ikke noe å si på det ;-)

Shelly sa...

Morsomt at dere ble kastet ut da, huffda, hehe.

Du er heldig som reiser om ikke så lenge! Lengter sånn etter sol og varme.

Du kan jo bestille på nettsider, de har alltid alt, så du finner nok noe ;)

Lena. sa...

På nelly.com ere jo endel kjoler og sånn da :) Men regner med du har sett der allerede! ;p Hehe