tirsdag 24. februar 2009

UTFORDRING FRA LINE

Soundtrack:Alesha Dixon-The boy does nothing



Dagens outfit:
Skjerf-LV
Cardigan- Gina Tricot
Jakke- H&M
Tights- Gina Tricot
Sko- Dna

Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på allespørsmålene. Gi ordentlige svar? ikke dikte! Hvis personen før deg har sammebokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger
K is the key...
1. Hva er navnet ditt: Katrine
2. Ord på fire bokstaver: Kult
3. Guttenavn: Kasper
4. Jentenavn: Kristine
5. Et yrke: Kokk
6. Farge: Kvit
7. Noe du har på deg:Klær
8. Mat: Kyllingfilet
9. Noe på badet: Kurv til skittentøy
10. Et sted: Kjærnsmo
11. Grunn til å komme for seint: Kø
12. Noe du roper : Kom hit!
13. Film tittel: Kickboxer 1
14. Noe du kan drikke: Kaldt vann
15. En musikkgruppe: Kings of Leon
16. Et dyr: Katt
17. Gatenavn: Konglestien
18. Bilmerke: Kia
19. Sang tittel : Kush
20. Et verb: Klare

Jeg utfordrer de som vil;)

21 kommentarer:

Anonym sa...

Sang tittel: Kush... SKEPTISK? :D

Anonym sa...

La deg til på bloglovin jeg :D
Takk for tipset snuppa (;

Malin Elisabeth sa...

Hadde en ifjord i samme mønster, men brukte den aldri, for den var liksom feil fasong på den til kroppen min :P
Så får vel kanskje kjøpe meg denne vel:)

Malin Elisabeth sa...

nei det skal være sikkert å visst at det ikke er :P hehe.. men finner vel noen til min fasong iår håper jeg:)

Bergen Street Fashion sa...

Hahaha, morsom utfordring egentlig. Tror kanskje jeg skal prøve selv, blir vanskelig å klare ting som begynner på bokstaven J. ^^

Krii sa...

haha, kul utfordring:)

fin du var i dag:)

Line og baby❤ sa...

Klart det. men da får du overvekt i bagasjen :p Elsker den veska di!!

Emelie sa...

Så søt blogg:) likte designet ditt!

Malina sa...

Fint antrekk :)

Line og baby❤ sa...

Du trenger ikke legge den ut engang, om du skal selge den kjøper jeg den ;D Jeg kan godt betale for overvekten altså :)

Line og baby❤ sa...

Flott, da har vi en deal om du finner deg noen nye ;D Jeg får krysse fingrene jeg da:p haha ;D Surfe ja, bruk vest da ;D Sikkert morsomt det, ser hvertfall sånn ut:)

Line og baby❤ sa...

haha, du får stå i strandkanten å vente på bølgene der da se ;D Neida, er nok bare det å komme igang som er vanskelig vil jeg tro :)

Line og baby❤ sa...

hehe, slikke sol er alltid gøtt:) Her hjemme er det jo helt umulig, bortsett fra i solarium som koster flesk. Haha, sånn er jeg å. Blir furt om noen klarer det bedre enn meg:p

Kristiane sa...

Hei hei ;D
Det er en utrolig søt blogg du har. Må si jeg likte utfordringen din, den var artig. Men hvor har du fått den søte layouten ifra?

Saha Carter sa...

Takktakk :-D natta søta!

Lone sa...

fint antrekk og veldig søt blogg;o)

Anonym sa...

hehe så morsomt, Jeg fant deg igjen, leitet lenge etter deg:O:D
Endelig, Liker bloggen din så godt<3

Malin Elisabeth sa...

Tja, ikke når det gjelder bikinier:PP hehe

Ja, deilig å ha masse greier å velge mellom :D

Unknown sa...

Sv; Takk for det søte! ;-)

TINE sa...

KRISTIANE: Jeg får ikke kommentert på bloggen din.. Alt klikker når jeg skal skrive inn ordbekreftelsen. Send meg en mail på tinemini@live.no så skal jeg hjelpe deg med layoten:)

Andrea Eline sa...

Helt enig! Den virka enkel, men neiida - dengang ei! ;-)