tirsdag 24. februar 2009

NYE KLÆR..

Til meg..
Tiden i dag har gått ganske sakte så jeg har brukt mye av dagen til og surfe rundt etter klær. Føler jeg trenger nye klær til sommeren og tenkte jeg kunne bestille noe til sydenturen.Jeg bestilte i hytt og pine og flere av tingene får jeg ikke før uke 15(les: etter sydenturen) Er noen ting jeg er usikker på om jeg vil ha,så mulig jeg legger det ut i salgsbloggen i stedet.

Her er det jeg bestilte på H&M:




Her er litt diverse som jeg vurdere og kjøpe fra Bianco,GoJane og Illusion(Les: etter sydenturen):


Beklager crappy kvalitet men har ikke fikset med noe redigerings program etter jeg formaterte pcen!

Er det noen plagg/sko/accesoarer du bare MÅÅ ha før sommeren?

Nå er det på tide og komme seg i seng. God natt cupcakes;*

13 kommentarer:

Anonym sa...

Føler meg veldig klar egentlig. Har ca 7 forskjellige shortser, 3 ordentlige surfershorts! Jeg har kjøpt 3-4 lyse og trange t-shirts hver gang jeg har vært på jobb, så nå har jeg vel en 10-12 forskjellige som går om sommeren.. Mangler bare tattoo bak leggen nå..

Anonym sa...

Fine klær ^^

Lena. sa...

Så mye fint æ gett! Bikinien fra H&M har jeg bestilt meg også, den er stilig ;D

Plagg jeg må ha på/til sommeren er tyne sommerkjoler med lyse og søte farger, olashortser og noen søte topper:) Er også veldig glad i noen lette strandkjoler.. Sånt som bikinier osv kommer vel som en selvfølge.

Line og baby❤ sa...

Den skjorta har jeg lyst på å ;D

Jeg liker kjoler, skjørt, knebukser og noen fine topper. Gleder meg til sommeren ;D

Mira sa...

Fersken og pastellfarger må jeg ha til sommeren :D

Lena. sa...

Ja, den er sinnsykt stilig:D Gleder meg til å bruke den til sommeren vet jeg!:)

Samme problem som meg du da. Har brukt den svarte pakka en stønn jeg også, men nå har den begynt å gjøre huden tørr og øya fæle den også. :/

Victoria sa...

Fine ting .)

Lene sa...

Har ikke begynt å tenke i de banene enda, synes det er så dumt å kjøpe klær som jeg ikke kan bruke enda. Men jeg vil også ha den leopardbikinien :)

Karoline sa...

Herre, så mye fint!<3

Malin Elisabeth sa...

Lyst på den bikinien fra h&m selv jeg :D den er så fin

Lena. sa...

Neei, jeg aner ikke når jeg får noe av det jeg bestilte. Valgte at jeg ville ha alt på en gang, så jeg hakke peiling på når det kommer :p

Må nok ta en tur på apoteket hvis jeg ikke finner en jeg liker idag ja. Gleder meg til sommeren, da ere sminkefri hud og heller masse solkrem og bodylotion :D

Unknown sa...

Oh, så masse fint :) Har bestilt meg den bikinien fra H&M. Den er perfekt :)

Anonym sa...

Så mye fint :D.