onsdag 25. februar 2009

VINNEREN AV KONKURRANSEN!

Blei LENA:)


www.lenawalberg.blogspot.com
Lena blei vinneren fordi jeg syns hun kom med et dritbra forslag,og vi vurderte det faktisk lenge. Hun foreslo Cowboyfest,og det hadde passa dritbra siden vi bor på gård.
Men det vi endte opp med er at folk skal få kle seg ut som det de vil. Fant ut at det ikke nytta og "presse" enkelte av folka som kommer til og leke cowboy. hehe

Fint om du sender meg navn og adresse på mail søtæ,så kommer det en mascara din vei ganske så snart;D

9 kommentarer:

Saha Carter sa...

Elsker de jeg også :-D

haha, neppe. Men hun er litt tragisk ja :-D

Line og baby❤ sa...

Gratulerer Lena ;)

Lena. sa...

Nææææ, så morro!:D
Sparta vant og jeg vant mascara idag, kan vel ikke bli så mye bedre da. Sender deg mail imorra ellernoe jeg søtæ:)

The Daily Masquerade sa...

så gøy med sånne konkurranser!

Malin Elisabeth sa...

Ja den flyr veldig fort kan man si :P nesten litt leit noen ganger men!

Dagen din hørtes deilig ut da:)
Hadde en grei dag jeg vettu:P

Unknown sa...

Så kult desingn du har :)

Anonym sa...

Gratulerer så masse lena :D.

Nei er vanskerlig at folk skal kle seg ut, men er utrolig morsomt da:D.

Heng gjerne med i konkurransen min på bloggen :D

Shelly sa...

Cowboy, så morsomt da :)

Synd dere ikke gikk med ideen, men fritt valg er jo alltids bra ;)

Andrea Eline sa...

Husker jeg og Lena hadde cowboyfest i fjor sommer på gård'n te bestefar'n min, det var en suksess - og skal forhåpentligvis gjentas iår! :)