lørdag 28. februar 2009

GOD HELG!

Må bare beklage for dårlig blogging,men har vært litt lite tid i det siste.
Da jeg kom hjem igjen på torsdag måtte jeg gjøre meg klar med en gang for da skulle vi ut og spise på restaurant. Det endte opp med at vi dro og spiste på "Fjøset" . Det er en restaurant som ligger på en ombygd gård. Kjempe koselig sted med sinnsykt god mat;D Jeg bestilte meg husets pasta som da var pasta og biff i soppsaus med sauterte grønnsaker. Namnam;D

Til dessert bestilte jeg Pasjonsfrukt mousse:D Yummy!


Kjæresten valgte 3 kuler med is. As always;p



I dag skal vi en tur til Manglerud, i butikken "Mye morro" for og finne oss kostymer til bursdagsfesten:D I kveld blir det bursdag hos tanta og onkelen til kjæresten + film og godis hjemme;D

Håper alle sammen får en SUPER helg!

11 kommentarer:

Lena. sa...

NAMMMM, pasta er så sinnsykt digg! Er virkelig noe av det beste jeg kan stappe i munnen :D
Hva bestemte du deg for å være på kostymepartyet?

Haha, jeg skulle sende mail igår vettu, så var jeg så fortvila for at jeg ikke hadde mailen din å sende til. Men står den jaggu meg med stor skrift på sia her :p Ærnte lett se :D
Så nå skal jeg sende mail. Hahaha

Saha Carter sa...

Ja den skal LETT testes ut :-D den maten så gooood ut.. namnam!

Malina sa...

Nam, det der så godt ut! :D

Anonym sa...

DET så godt ut! =D :p

Nå er jeg tilbake på bloggen etter en ukes pause.. Håper du har savnet meg litt (A)

Lena. sa...

Forresten veldig lik guttær å velge den enkleste desserten :p Haha

Karoline Refvik sa...

Naam! Den såg got ut!:)

Lena. sa...

Å dæven, hadde ikke tatt med mæ David Hnat om du hadde kasta'n etter mæ engang:p
Haha, takk for spørsmål:D

healthy lifestyle sa...

høres kjempe koselig ut :D

Anonym sa...

ntå! dette så koslig ut, håper du hadde en koslig helg <3

Lena. sa...

Haha, skal med glede svare 100% ærlig på det spørsmålet, for og si det mildt!;D

Martine Elise sa...

Aaa, det så digg ut ;)

Håper du hadde en knall helg da!